Farvel min solstråle

Kære Sun
Jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde. Mit hjerte er i dag blevet knust, selvom jeg ved du nu har det meget bedre.
Du hørte jo selv at dyrlægen sagde, der ikke var mere at gøre.
Du var desværre blevet gammel min skat.

Min dejlige trofaste ven, jeg håber du hviler dig nu. Tak fordi du tog dig af mig til det sidste, jeg kunne se det tog hårdt på dig, men alligevel spandt du i mine arme.

Hvor har vi oplevet mange ting sammen, minderne vælter ind lige nu.
F.eks. den gang du hoppede op til mig i svømmebassinet din skøre kat og dit udtryk da du fandt ud af at det var vand jeg befandt mig i, hvor jeg dog grinede den dag.
Eller kan du huske da vi byggede huler på halmloftet - det var så hyggeligt og så kunne jeg sove sammen med dig og dine killinger - verdens dejligste killinger, som stadig bringer glæde i flere hjem.
Jeg husker også tydeligt hvordan du altid sad klar når jeg kom hjem fra skole, hvordan du kunne holde styr på mine skemaer det har altid undret mig, men det kunne du. Altid sad du klar til nus.

Det kan ikke siges kort, hvad du var. Du var verdens bedste ven og verdens bedste mor. Altid tog du dig af andre, i dag var det min tur til at tage mig af dig, hvor ondt det end gør.

Da din mor vandrede bort overtog du uden at tøve titlen som Dronning på gården, en titel du var fuldt ud værdig til at bære indtil det sidste.
Du styrede med en blid, men bestemt pote.

Sov godt min skat, pas godt på Mikkel, Timon, Lillemis og hr. Snehvide, sådan som du altid har gjort, jeg er sikker på de har savnet deres dronning og mor.

Jeg er ked af jeg ikke lod dig gå ud og finde et roligt sted, men jeg kunne ikke bære tanken om at miste dig og jeg håber du tilgiver.

Du var min strålende lille sol, min øjesten, mit hjerte, min ven,
nu er du væk og det bliver aldrig det samme igen.

:rip: kære Sun

Hvor trist :ked:

Tak fordi du delte denne dejlige historie om en skøn misser :ked:

God rejse over regnbuen lille Sun :rip:

:ked::ked::ked:
Mine øjne fyldes med vand når jeg læser så smukt du har skrevet om kære Sun.
Må hun hvile i fred og vente på dig ved regnbuebroen :rip:

Kære Hanne…
Tak for din søde og kærlige beretning.:wehuu:

Du kan tro, at jeg føler med dig.
Og jeg sender dig mine aller-kærligste tanker

Mona

:ked:God rejse lille mis :rip:

God rejse Sun:rip::ked:

:ked::ked:Hvor smukt… :ked::ked: :rip:til en super kat :slight_smile:

God rejse, smukke Sun :rip:

…jeg håbede virkelig, at det “ikke var noget”, så Sun kunne få det godt igen …og nu tuder jeg :ked:

Tak for din historie alligevel :inlove:

:rip: Sun - det har du fortjent.

Hanne, ingen ord kan erstatte din solstråle, så jeg vil bare nøjes med at sende dit et

:knuser:

:rip: smukke mis, der kun har bragt glæde til dine omgivelser.

Åh søde Hanne et gør mig bare SÅ ondt :ked: Jeg ved du elskede sun højerer end noget andet:(

Sun er helt sikkert ved Regnbuebroen og kigger ned til dig og Sun ved helt sikkert også at det her gjorde du kun fordi du elskede hende så højt.:ked:

God tur smukke Sun

En rørende fortælling om en skøn kat, der nu har fået fred :rip:

-kramer til dig

Ord er nogle gange så fattige…

:rip:

:ked:Det gør mig ondt, men du tog den bedste og mest kærlige beslutning, du kunne.

Trøsteknus

Sofie

Min dybeste medfølelse… :ked:

God rejse Sun :pote:

Det gør mig meget ondt. -ked -ked
-kramer -kramer

God rejse Sun. I ses igen - kærlighed er evig, når den er ægte som her

Det gør mig ondt Hanne…