Farvel Polly

I dag kan jeg endelig tage mig sammen og skrive denne tråd. Vi har mistet vores lille elskede Polly ved en tragisk hændelse som bare ikke burde ske, tilbage står vi nu med et tomrum og en helt utrøstelig lille pige.

Polly har været svær at holde inde efter hendes tidligere strejftur ud, hun sidder simpelthen på spring hvor hun nu kan. Linea havde en veninde med hjemme og de ville ud og nyde sneen, da de opdager Polly er rendt med dem ud kalder de straks på mig, men Polly er på vej igenne hækken op til naboen, så jeg render rundt om huset og derop for at nå hende den vej, men ak jeg kommer for sent, jeg høre Linea skrige og lige da jeg kommer op i haven ved naboen kommer deres hønsehund med Polly i munden, den har simpelthen brækker nakken på min elskede lille pige :ked::ked::ked:

Naboen er kommet ud og får fat i hunden, hun undskylder mange gange og er som jeg rystet, jeg tager Polly og skynder mig over til pigerne som begge græder.
Veninden var tydelig rystet, men Linea er endnu ikke kommet ned i dag, særlig slemt var det da hun skulle i seng, da Polly er fast sengeven og jeg gruer for når hun skal i seng i aften.

Jeg er så ked af det er sket, har ellers passet så godt på hun ikke render ud, så bebrejder virkelig mig selv at jeg ikke var der og lukkede pigerne ud, så havde min lille Polly skat været der endnu :sorry:

MVH
Gitte

:kram:

:rip: smukke Polly

Hvor må det være frygteligt for jer og miste hende på den måde…

Sender et stort kram til dig og din familie -kramer

Sov sødt Polly

Åh nej Gitte, I har om nogen ikke fortjent mere sorg.

Hvor har jeg ondt af Linea og hendes veninde, det har ikke været sjovt at opleve og slet ikke i deres alder.

Jeg sender et stort kram til jer alle sammen :kram:

:lys: God rejse Polly…:ked:

Åh gud nej!

Gitte for pokker!

Jeg sender mine bedste tanker til dig din lille familie. Polly er et bedre sted nu hvor hun aldrig længes efter noget længere. Hun venter på dig.

Åh, hvor er det trist.
Men du skal ikke bebrejde dig selv, du kan jo ikke være i nærheden hver gang døren bliver åbnet.
Sender mange varme tanker til dig og din lille pige.

Hilsen Jette.

Tusind tak skal I have, det varmer utrolig meget - det er bare så hårdt at msite endnu en mis på så kort tid og det så er sket på denne måde gør det om muligt endnu hårdere.

MVH
Gitte

Sikke en jul du får i år :ked: har godt nok ondt af dig …

Det er en slem måde at miste sin kat, varme tanker fra jylland …

:rip:

:lys:

Åhh nej da. God rejse til lille mis :ked: :rip:

Åh nej, hvor er det dog forfærdeligt - specielt for børnene, at se på det.
:ked:

Gitte hvor er det dog skrækkeligt… sender mange tanker til jer og særligt til Linea som har midstet en dejlig ven…

Det gik helt sikkert lynhurtigt for Polly, og hunden er jo ikke at bebrejde, men stakkels, stakkels unger!
De har nok nogle selvbebrejdelser, du må prøve at hjælpe dem af med.

Frygteligt :ked:, jeg sender varme tanker til dig.

Åhh det gør mig ondt for jer, ingen har skylden, det er en tragisk ulykke som kan ske
sender mine varmeste hilsner til jer alle

sov sødt lille Polly :rip:

R.I.P. Polly :lys:

Det er vist vores alles mareridt, I der har gennemlevet.

:kram: til både dig og børnene.

:lys:

Ohhh hvor er det synd for pigerne :ked:

Rip lille Polly :rip:

-kramer til dig og din familie, jeg håber at julen trods alt var god :slight_smile:

Årh en trist historie…

R.I.P Polly :rip::ked: