Farvel søde Lulu

Min mor fandt i morges hendes store killing, i horribel tilstand på vejen.

Stakkels kælne, hengivne og livsglade Lulu, dit liv blev alt for kort, det havde du ikke fortjent.

Det gør ondt selvom jeg kun mødte Lulu få gange, hun var så kær. Bliver ekstra ked af det fordi min egen helt fantastiske Snudeberg måske har lidt samme skæbne, har ikke set ham i over 8 mdr. Hvis bare jeg da i det mindste havde kunne sige farvel.

Farvel Lulu, du var noget særligt :hjerte::hjerte::lys:

Dumme svin der bare kører videre :argh:

:kram:

Det er ikke sjovt at miste sin kat, og det virker om muligt endnu mere meningsløst, når der er tale om så ungt et dyr.
Ikke for at forsvare bilisten, men det kan være svært at gøre noget, hvis katten løber fra stedet.

Sov sødt lille Lulu

:kram:

god tur over regnbuebroen lille misser… :lys:

Hun løb ikke væk, for hun blev fundet på vejen :’(

Tak for de søde ord, det er hårdt at miste…

[quote=Trine75;355345]Hun løb ikke væk, for hun blev fundet på vejen :’(

Tak for de søde ord, det er hårdt at miste…[/quote]

ja - det er så uendelig trist…

din mor må have en lille ny mis når hun har sørget færdig over lille Lulu OG!!! en haveindhegning så næste lille mis ikke bliver kørt over…

Hun har en anden kat som hun også fik sidste år, men det er jo alligevel ikke det samme, ingen kan erstattes.

Ved ikke om hun vil have flere. Den gamle blev aflivet sidste år, 18 år gammel, så forventer man jo ikke den nyes liv bliver så kort, eller håber det ikke gør. Har lyst til at hente en på internatet til hende, men den slags skal man ikke gøre. Det er sgu hårdt, men i det mindste ved hun hvad der er sket, og hun har begravet Lulu i haven.

:rip:God tur over regnbuen lille mis :ked:

Sov godt Lulu - og hils deroppe i kattehimlen -engel. Det gør så ondt at miste - vi mistede selv Laurits på samme måde i lørdags.

Og jeg siger altså også SKBIIPDE bilister der bare kører videre, og som i øvrigt kører som død og djævel :sgu:!!!

Ja jeg læste godt historien om Laurits, det er bare så trist. Jeg har svært ved at forstå hvordan man kan være ligeglad med om et dyr lider, eller at der er nogle der bliver kede af det og savner det. Folk er meget egoistiske.

Det gør mig ondt med Laurits, sov sødt lille misser :slight_smile:

det gør mig ondt…hils deroppe lille mis

[quote=Christina B;355342]Det er ikke sjovt at miste sin kat, og det virker om muligt endnu mere meningsløst, når der er tale om så ungt et dyr.
Ikke for at forsvare bilisten, men det kan være svært at gøre noget, hvis katten løber fra stedet.

Sov sødt lille Lulu[/quote]

Jeg har engang prøvet at en kat løb direkte ind i mit bagerste hjul på bilen. I bakspejlet så jeg at den løb videre. Men jeg brugte altså en del tid på at finde ud af hvem som ejede katten og vi fik set på den sammen. På mystisk vis var der intet sket.
Men har selv sidste sommer mistet en ragdoll-pige, som jeg opflaskede fra hun var 3 dage gammel. Hun var lam i bagkroppen. Der kan man sgu godt stige ud af sin bil og finde en ejer. For hun led frygteligt! :mad:

Sov godt lille Lulu!

Tak for hilsnerne, er sikker på at Lulu bliver taget godt imod deroppe, men derfor fortjente hun alligevel ikke at skulle herfra så tidligt.

Men sket er sket og hun har det garanteret fantastisk der hvor hun er nu.

Snøft… :’(

Jeg føler virkelig med dig/jer :frowning: De forbanede bilister… :lynogtorden:Snøft… Bare tanken om at skulle miste min baby af den grund… får helt tåre i øjene… Tænker på hende…