Farvel søde Pippi

Fredag aften måtte vi have bud efter dyrlægen. Heldigvis har vi en rullende dyrlæge, der gerne ville køre ud til os kl 22. Vores søde Pippi havde fået blærebetændelse og hun prøvede hele tiden at tisse, der kom et par dråber og så græd hun. Dyrlægen gav mig ret i at det bedste var hun fik fred. Pippi var en sky kat og hun ville aldrig have kunne klare en indlæggelse og desuden var hun en lille pige på 14 år.
Dyrlægen kom og bedøvede hende med det samme og mens Pippi faldt til ro snakkede vi om det der skulle ske. Aldrig har jeg oplevet en så dejlig en dyrlæge, stille og rolig og helt bestem en der vidste hvad hun skulle. Hun spurgte om jeg ville sidde med Pippi i mine arme når det skete og selvfølgelig ville jeg det. Hun blev puttet i hendes yndlings tæppe og så blev hun lagt til at sove, mens Lucy sad og slikkede hende på ørerne. Aldrig har jeg oplevet en så fredfyldt afsked med et kært kæledyr. Dyrlægen var meget ops. på hvad der skete og så fortalte jeg imens Pippis historie. Lige fra jeg fik hende som hittekilling og hvordan det lykkedes mig at gøre hende tryg ved os.
Selvom hun ikke er vores faste dyrlæge, er jeg sikker på hun bliver det.

14 Synes om

:pray::lys: :rainbow:

I hved det gør mig ondt, mange kram til jer. Hvil i fred skønneste Pippi :lys:

:lys:

:kram:

:lys:

Når det nu skulle være, så lyder det som om, det skete under de absolut mest optimale forhold for Pippi og jer
:hjerte:

:kram:

2 Synes om

:lys:

:lys: for Pippi
:kram: til dig

God rejse Pippi :lys:

:lys:

:troste:

Det gør mig ondt :cry:

:lys:

Det gør mig ondt :kram:

God rejse søde Pippi mis :lys:

:lys:

Hvil i fred Pippe :lys: Hvor er det dejligt at høre det trods sorgen var så god en oplevelse, det er guld værd. :kram: til dig