Efter 2 år med næsten konstant udslet valgte vi at give Thea fred tirsdag d.16 juli. Vi kunne simpelthen ikke finde ud af hvad hun ikke tålte, det eneste vi fandt ud af var at hun var multi allergiker og ihvertfald ikke tålte fisk, fiskeolie og kylling. Men selv om de ting blev undgået slog hun stadig ud, så der var flere uafklarede ting stadig. Nu slipper hun da for store væskende sår, at skulle barberes hver gang hun slår ud og hives til dyrlægen i tide og utide. Men jeg savner min pilpote mis
De to venner
Min flydemis
Tjalfe virker heldigvis ikke særlig påvirket af hun ikke er her længere, men han var også med til dyrlægen da vi fik hende aflivet så han sagde farvel der.
Det lyder, som om Thea i ordets sande betydning har fået fred fra sin sygdom, og det er vel den ultimative kærlighedserklæring til et elsket dyr - at kunne give det fred
Det lyder, som om Thea i ordets sande betydning har fået fred fra sin sygdom, og det er vel den ultimative kærlighedserklæring til et elsket dyr - at kunne give det fred [/QUOTE]
Det kan man godt sige. Det havde stået på så længe uden bedring og vi syntes ikke det var værdigt for hende at skulle gå rundt med store generene sår. Det eneste vi kunne gøre for hende var at barbere hendes hals ned så sårene var til at rense og fik luft, hun kunne heller ikke tåle sårsalve. Så ja, valget blev taget for hendes skyld.
Men gud hvor jeg savner min hyggemis, især om aftenen hvor vi altid lå og hyggede en halv times tid .