Farvel til jer alle

hejsa

jeg vil lige benytte lejligheden her til at sige farvel til alle jer kattegale hekse der iaften flyver mod bloksbjerg -høhø -høhø
håber i får en rigtig behagelig flyvetur derned

Ihhh tak Johnny, er du misundelig over at du ikke har sådan en smart kost? GG -høhø

du behøver slet ikke og sige farvel, vi har nemlig forbud mod at brænde bål her på fyn på grund af blæse vejret -jegerenheks

Vi er jo nogen, der er smarte nok til at blive indendørs i aften… [bigloony]

Og gud fri mig for et vejr vi har her i Viborg, ruskende regnbyger, og strid kuling, der ikke levner noget sct. hans bål ret mange chancer… -uha

KH
Linda

-høhø -høhø -høhø

Jeg bliver hjemme,da min kost ikke blev godkendt ved syn -ked -ked

halloooooo moderne bruger ski da dysons støvsugere

Nu er jeg jo heldigvis en engel -engel så jeg skal ingensteder -høhø -høhø

Men jeg bliver alligevel inden døre -joker -jegerenheks -jegerenheks

Skal du have en tur bagpå Johnny -hahaha -hahaha

Jeg er ked af at informere jer om at de desværre ikke ville modtage mig på Bloksbjerg, så i bliver nødt til at leve med mig indtil næste år, hvor jeg gør et nyt forsøg på at komme op til mine medsøstre -hæhæ

Ditto her, jeg var heller ikke velkommen endnu -jegerenheks så jeg brygger videre på mine heksekunstner og øver mig på min kost

WOOO HOOOO

Så er jeg hjemvendt fra Bloksbjerg.

Er i tosset vi hyggede i går. Vi drak hesemutterbryg med snegleøjespyt, slangeskindsolie og tudseskæl. Nuuuiiiiii det smagte fortrinligt - og virkningen - UUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII hvor havde vi det sjovt.

Næste år Johnny, så vil jeg lige høre om ikke jeg må tage dig med. Det er næsten synd, at du går glip af festen…

ØV - den fest ville jeg gerne ha været med til -joker men mine plader var blevet stjålet, og man må jo ikke flyve uden - -sorry

Min Skt. Hans :

Jeg landede blandt andre med lange gevandter og hovedpryd.

Der var trylledrik og mad i store gryder - luften var spækket af mystiske dufte.

Der var masser af kryb og der blev afsagt hemmelige opskrifter med accenter jeg aldrig har hørt før.

Sort magi var til stede, overalt var stemningen anspændt.

Jeg var landet i Vollsmose!!!

FUCK den GPS!!!