Farven rød

er ikke min yndligsfarve - dog er der en untagelse, og det er når den sidder på dutterne af en af mine hunkatte.
Og sørme, om den ikke har sneget sig ind på min dejlige Perles dutter -høhø

Så hvis alt går vel - så skulle jeg gerne have små pelsklumper til næste år…pyyh, der er lææææææænge til. :S

Her er lige et par billeder af Perle Puf…

Nøøøj, hvor er hun smuk -wehuu

Krydser for småtlinger

-forelsket Hun er godt nok smuk -forelsket sikke øjne og sikke farver -wow

Ihh, sikke en smuk mis- hun skal nok lave nogen smukke mislinger. -wehuu-wehuu

Utrolig smuk misser. Helt fantastiske skarpe farver og opdelinger mellem dem. Wauwww -thumbs

-engel Nøj…
hun ligner da en engel.

Hun er vildt flot.
Mange venlige hilsner
Mona

Uhh, det bliver spændende!! - Jeg glæder mig til billeder af den tykke mave…

Ja hold da op hvor er hun bare flot og lækker, sikke farver -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu

Tillykke med de røde dutter:D

Sikke dog en smuk pige som venter sig,det bliver spændende at se hvad hun barsler med-forelsket

sikke en tortie tøsen du har der - hun er vel nok fin :slight_smile:

det bliver verdens smukkeste missere :slight_smile:

Hvor er hun fin og smuk, det bliver spændene at se hvor mange mini Perler der kommer.
Knus Elin

Ejjjjj . . . man får jo helt åndenød . . . hun er bare for lækker -forelsket

Hvem er den heldige gravør til de røde dutter ??? . . . kan man ikke få et billede af ham også ??

-wehuu

Tillykke Gitte :-))) Glæder mig til at høre nyt, når fødslen nærmer sig. Hun er en skøøøøøøn pige, som godt må dele hovedpude med mig igen :slight_smile:

[quote=Gugger;68700]Ejjjjj . . . man får jo helt åndenød . . . hun er bare for lækker -forelsket

Hvem er den heldige gravør til de røde dutter ??? . . . kan man ikke få et billede af ham også ??

-wehuu[/quote]

Gravøren skal nok blive vist lidt senere…men jeg kan da afsløre så meget, at han er MUUUUUMS
-wehuu

-LOL Tålmodighed er altså ikke min stærke side . . . . .men jeg må vel vente -uha

Ej, jeg er nu heller ikke den mest tålmodige, så glæder mig til at se billeder af gravøren :slight_smile:

Vil også sige tillykke, det bliver skønne børn Gitte :))
sikkert i et væld af farver :))

spændende hvad der er i mavsen… tillykke med de røde dutter

-tihi