Farver og striber seminar - 25. august 2018

JYRAK seminar Farver Og Striber 2018
Velkommen til JYRAK seminar 2018.

Tid: Lørdag 25. august 2018 kl. 10 - ca. 16.
Sted: Givskud Hallen, Løveparkvej 2A, 7323 Give
Pris: Billigt! JYRAK medlemmer kr. 180,- pr. person; ikke JYRAK medlemmer kr. 230,- pr. person.
Mad? Der er lækker frokostbuffet med i prisen, ca kl. 12,00 - du skal selv betale dine drikkevarer. Der er ligeledes kaffe/the og kage i løbet af eftermiddagen med i prisen.
Tilmelding: Her nedenfor senest 22. august kl. 20,00.

Seminar med Helene Lis - FIFe domme i kategori 1, 3 og 4 og Ole Amstrup - fritids genetiker med interesse i katte!
Har du af og til undret dig over hvorfor farvene og mønstrene på katten ser så forskellige ud eller varierer fra den ene killing til den ande i et kuld?
Så har du her muligheden for at få en forklaring!

I dette seminar vil der blive fokuseret på genetikken bag farver og mønstre på kattene, men specielt på hvad det egentlig er for nogle funktioner der gør at farver og mønstre optræder og fremtræder som de gør!
Til at supplere den teoretisk præsentation som Ole Amstrup vil stå for, vil Helene Lis Lis fokusere på hvad dommerne ser og bedømmer og holde det op mod standarden og vurderingen af kattens kvaliteter vedrørende farver og mønstre!

Det hele vil blive krydret med masser af praktiske eksempler af katte der vil være på seminaret til at blive set, vurderet og snakket om! Katteeksemplerne vil både omfatte gode og dårlige eksempler til sammenligning!

Tilmelding her: Jyrak

2 Synes om

Jeg har tilmeldt og fundet nogle at køre med, mangler kun at få betalt :grinning:

1 Synes om

Jeg har tilmeldt og betalt :slight_smile:

1 Synes om

Øjjjj … det lyder spændende, selv om jeg ikke har noget at bruge den viden til.

Men det er Jylland tur/retur + 6 timer på stedet … hvad mon mit hoved ville sige til det? :gruble:

Det vil dit hoved da elske og så vil du møde mængder af kattefolk :grin:

Jeg har selvfølgelig interesse i det pga opdræt; men jeg kunne da sagtens se kælekatteejere få en masse ud af det.

Så fik jeg også meldt mig til og betalt :grinning:

1 Synes om

Jeg har været på genetikkursus med Jan og Charly, og det var spændende, synes jeg. Godt nok har jeg glemt meget af det igen, men jeg faldt faktisk lige over mine noter den anden dag. Så jeg kan hurtigt opfriske det :slight_smile:

1 Synes om