Fasanvejens dyreklinik

Jeg har lige et spørgsmål mht deres hjemmeside, så vidt jeg nemlig kan se, så fik de vidst fortalt mig en lidt forkert pris derude fra, kontra deres hjemmeside: http://www.fasanvejensdyreklinik.dk/41-33-priser.htm
Da jeg snakkede med dem og bestilte tid til Aladdin til at han skal kastereres og vaccineres (16ugers/revac) sagde hun jeg skulle af med 1.100,- men ifl deres side står der 850,- for kasteration, og 505,- plus 30-70kr for selve vaccinen.

Er der andre der har fået ordnet deres kat derude?

Ku godt være det er fordi han er i narkose de gør det billigere, eller måske bare en fejl :ups: Skal lige sikre mig jeg har penge nok med derud, så vil helst lige være sikker, da det er imorgen han skal derud.

Mvh
May og den lille Aladdin som er tosset over mor har fjernet maden :S

Hvad med at høre dem når du afleverer, så er du sikker på at have penge nok.

Kender ikke den dyrlæge.
Men det kan være fordi du spare Konsultationen ved vacinen da i er der i forvejen og så kan du jo lige trække 300-400kr fra prisen.

Det ku være en ide, men troed måske lidt jeg sku betale på forhånd eller hvad man kalder det. Derfor jeg bare ville være helt sikker :slight_smile:

[quote=Karen J.;525706]Kender ikke den dyrlæge.
Men det kan være fordi du spare Konsultationen ved vacinen da i er der i forvejen og så kan du jo lige trække 300-400kr fra prisen.[/quote]

Det var da egentlig en mulighed, fordi han kommer jo for at blive kastereret, og skal så lige have en vaccine med oveni hatten.

Jeg tror altså ikke du skal betale før du henter Alladin :smiley:

Det sku jeg da Mille blev ordnet i sin tid, men det var så et andet sted, men jeg ved det ikke, jeg hører dem :slight_smile: Tak

Sådan plejer det at være.
Jeg prøver altid at få så meget med når jeg er der for man betaler kun konsultation en gang.

Derfor nupper jeg også min mors hunde med når jeg tager hen og får vaccineret hund, for det er meget billigere da der også er mængde rabat.
Og regner med at når nu katten er kommer at den skal med på samme tid.
Godt man har en stor bil:D

Hos min dyrlæge koster en vaccination ca 600 kr, en kastration koster ca 1100 kr. Men lægger du de to ting sammen, så koster det pludselig ca 975 kr for begge dele…tosset.

Desværre blev jeg nødt til at få han revaccineret, og kastrationen kommer først senere, så…det bliver lidt dyrt på den måde.

Der er som regel penge at spare ved at få lavet flere ting samtidig, så både priserne på hjemmesiden og den (samlede) du har fået opgivet i tlf kan sagtens passe.

Når nu han er i narkose/hos dyrlægen alligevel, så få ham også øretatoveret/chippet samtidig, hvis det ikke allerede er gjort.

:slight_smile:

Jeg kom af med lige over 1100,- og han klarede det så flot derude, de sagde han var noget så charmerende, og de var så flinke derude, så det forbliver hans dyrlæge, det erh elt sikkert :høhø:

Dejligt at høre at du havde en god oplevelse med Klinikken og dyrelægen:) Det betyder meget, at man føler sig tryg ved at lade dem behandle sine dyr :slight_smile: