Fasanvejens Dyreklinik

… ligger i gåafstand fra hvor jeg bor. Og jeg har været forbi og få råd om foder og pelspleje - det virker som et fornuftigt sted.

Men vil da lige høre om I har erfaringer med dem?

Jeg har solgt kat til en der benyttede dem - husker ikke helt historien, men det gør han ikke mere. Han bruger nu Rødovre.

Selv bruger jeg Dyreklinikken Skovlunde-Herlev og kunne ikke drømme om at bruge andre.

Bor selv i gå afstand fra Fasanvejens Dyreklinik, så jeg kender dem ganske godt :slight_smile: Jeg bruger dem ikke til de årlige vaccinationer, da jeg får Anna Cramer til komme hjem og vaccinere banden, men jeg bruger dem til stort set alt andet og er meget tilfreds med behandling - intet at klage over så jeg kan sagtens anbefale dem :ok: De har også i de senere år investeret i bl.a. scanningsudstyr, så man ikke bliver henvist til f.eks. KBH’s dyrehospital - eneste ‘klagepunkt’ er at de ikke har vagtordning længere, men henviser til netop KBH dyrehospital.

Jeg følger Maj-Britts anbefaling. Det er alt for besværligt at komme omkring, når man ikke har bil. :frowning:

Men så må jeg forbi på mandag, og få en tid, så smukkemisen kan få ordnet sine tænder. :slight_smile:

Jeg har hørt rimelig godt om klinikken.

Mange sjællandske birmaopdrættere bruger denne klinik, og kunne aldrig drømme om at bruge andre dyrlæger .Af geografiske årsager kender jeg dem ikke selv. :slight_smile: