[QUOTE=Quivive;740062]Glem nu det med de skide 10 år, du får mig helt op i det røde felt. Da jeg blev sygemeldt i midt halvfemserne blev jeg pisset op og ned af ryggen af det sociale, kort sagt, vi levede i hus uden varme, uden EL, uden en skid, fordi kommunen ikke mente jeg var berettiget til sygedagpenge, jeg var for syg til dagpenge fra fagforeningen og min mand tjente for meget så jeg kunne ikke få kontanthjælp. Vi bedte om hjælp til at betale en skide EL-regning men nej Glenn tjente for meget. Så vi levede af nul og nix.
Og det var under ih den gode regering …
Så jeg endte da tilbage på arbejdsmarkedet hvor jeg så sled mig helt i stykker, endte igen på sygedagpenge, og sørme om ikke pinen havde fået en helt anden lyd. Nu blev der sgu tænkt på mig og min fremtid.
Så for mit og mange andre vedkommende var den regering der har siddet de sidste 10 år MEGET bedre end den der sad før.
Jeg er så pisse træt af at der hele tiden skal nævnes de sidste 10 år som om vi har levet i helvede. Det er ikke sandt og det bliver aldrig sandt.
Verden har været i økonomisk krise og det er fandme ikke Fogh og Lykkes skyld. Så stop det nu med at give skylden på alle andre. Kom med løsningsmodeller og stop med at pege fingre, det er sgu for grimt.
Jeg undskylder på forhånd sproget![/QUOTE]
TAK !!