Favorit vådkost?

Mine katte - og mine indkøbsvaner - trænger til afveksling, så derfor vil jeg gerne høre om jeres kattes favoritvådkost?
Helst noget som er lødigt, og kan bruges som fuldfoder.

Pt. får mine katte Bozita, Iams, Gourmet Gold og Cosma, og jeg har ikke haft det store held med at udvide deres horisont.

2 Synes om

Mine gutter er rigtig glade for Animonda Carny. Jeg moser det med en gaffel og hælder lidt vand på :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Aslan var ret glad for Sheba poserne, men det var kun supplement. Hills var også et hit i en periode, Gourmet Gold var Bambos favorit.

2 Synes om

Det skifter…

De startede med de der kasser med poser fra Rema… (deres eget mærke)

Så gad de ikke dem…

Så købte jeg de ser i firkantet “dåser” (ikke en dåse, men du ved sikkert hvad jeg mener) fra Rema (deres eget mærke)

Så gad de ikke dem…

Så køber jeg “dåser” fra Netto (kan ikke huske om det er deres eget)

Men nu har jeg fået dem over på dem her fra Rema, men kun Kylling og Okse

2 Synes om

Feringa, Miamor og Smilla

2 Synes om

Royal Canin urinary s/o både våd og tør.
Det er en pebret pris og det er vist aldrig på tilbud i ZooPlus, men det er det jeg er blevet anbefalet at fodre med, da Elias havde problemer med blæren.
Så må jeg bare spare andre steder. :grin:

3 Synes om

Stort set alt fuldfoder portionsposer - boller i sovs eller trevlet kød. Paté og mousse er uspiseligt. Dvs når der er killinger i huset, kan alt spises.

3 Synes om

Her i huset kæmpes der også.
Jeg er mest heldig med følgende:
Animonda Carny : Kylling og laks
WIld Freedom: Grøn, orange og lilla variant.
Smilla: Kylling med kyllinghjerter.

Har prøvet med mange andre med udover Applaws som jeg synes er for dyrt at fodre 7 katte med, så er det svært at finde noget som virkelig spises op over en lang tid. Variation er vejen frem…

2 Synes om

Tusinde tak for hjælpen. :tak:
Jeg har nu lagt en bestilling på prøvepakker fra Miamor, Smilla og Animonda. Så får vi at se hvad mine fire langben mener om dem. :grinning:
Zooplus har i øvrigt 10% måneden ud, så det benyttede jeg mig af. :slight_smile:

5 Synes om

Sidst jeg handlede på Zooplus, skulle jeg finde noget at bruge ca. 50 kroner til, så jeg kunne få fri fragt (jeg vil have noget for pengene - ikke betale for fragt), så jeg købte en prøvepakke Miamor Ragout Royal (læs: bidder i sovs). Jeg gav det til Asani i sikker forvisning om, at han ville slikke sovsen af, men nej - tallerknen blev helt rengjort. Det gør den stadig nu på 5. dag :uha: Der er 12 poser i, så nu må vi se, hvor længe det holder.

Ellers får han bakker fra Rema 1000. Lødigt? Nah, det ved jeg ikke rigtigt, men han har spist det i en del år efterhånden. Og det indeholder vel det, det skal. Ingen sukker.

7 Synes om

Miamor er lidt dyrt, men det var også et klart hit hos den gamle bimse.

1 Synes om

Derudover kører vi med Gourmet, applaws, cosma nature. Der roteres lidt hver dag. Han har aldrig kunne spise bidder i sovs. Mousse/pate gad han kun som lille killing.

1 Synes om

Og tak for tippet med de 10%. Der var i forvejen 10 og 15 på nogle af varerne, så en ordre, jeg tidligere i januar gav 1000 for, fik jeg nu til 770 :joy: godt det er med god holdbarhed

3 Synes om

Miamor er også et hit her :slight_smile: Jeg har som basis Gourmet gold i alle varianter, dog ikke så tit paté. Bozita killingevarianten, de nægter kategorisk de almindelige :gruble: Latz som de faktisk synes ret godt om.
Desuden køber jeg på må og få Feline Porta diverse varianter, Purizon også diverse varianter, og når købmanden har Sheba, Whiskas og noget i en lyserød emballage, jeg aldrig kan huske hvad hedder :rolleyes:
Så de får meget forskelligt, noget tages bedre imod end andet :wink:

1 Synes om

Latz/Felix og Perle

Ved at køre rotation i alle smags varianter, så ville Dream faktisk spise det, da hun var i live.

Alt hvad der hedder paté er no go her, der er kun to der vil spise det.

1 Synes om

Mjammjam - MjAMjAM Katzenfutter günstig online kaufen | zooplus

Lucky you - Katzenfutter nass online kaufen | zooplus

Rosie´s farm - Rosie's Farm Katzenfutter jetzt günstig kaufen | zooplus

Leonardo - Leonardo Katzenfutter günstig online kaufen | zooplus

I 400 g dåserne er prisen rimeligt, i betragtning af indholdsfortegnelserne.

1 Synes om

Selv tak.
Koden er SPAR-10 og gælder til den danske zooplus.

Er der et minimumsbeløb på den? Hvis du ved det :smil:

Det er der ikke. Der er selvfølgelig den alm minimum, hvis man vil have gratis fragt