Jeps. Ny måned - nye tanker…
.oO(lorte-udlejer )
.oO(han har lige fældet et træ, så det faldt ned på hustaget … Bambina blev så bange, at hun nu kravler langs væggene med meget korte ben :S)
.oO(hans grund til at fælde træet … så ikke det knækkede og faldt ned over hustaget )
.oO (Hvor er du ‘musset’ (sød, kærlig, bedårende, charmerende), Ami. Sikke et herligt lune du er i for tiden. ) Oo.
Åhh Nemo blev glad for sin nye sutteklud, Vores lille isbjørn af en vovse er blevet 9 år idag .
Nu ligger han op i vinduet og sutter løs på sin klud mens han holder øje med vejen .
[QUOTE=Skattekat;783821].oO(lorte-udlejer )
.oO(han har lige fældet et træ, så det faldt ned på hustaget … Bambina blev så bange, at hun nu kravler langs væggene med meget korte ben :S)
.oO(hans grund til at fælde træet … så ikke det knækkede og faldt ned over hustaget )[/QUOTE]
FLOT udlejer:dokdok:
Og staaaaakkels lille misser:trøste:
Puha for nogle madsvin vi er
Vi har lige ryddet op og ud i fryserne. Der er to store sække til udsmidning
Men også rigtig mange lækkerier - tror ikke vi skal købe kød hele februar måned.
[QUOTE=PiaR;783865]Puha for nogle madsvin vi er
Vi har lige ryddet op og ud i fryserne. Der er to store sække til udsmidning
Men også rigtig mange lækkerier - tror ikke vi skal købe kød hele februar måned.[/QUOTE]
Er det dårligt eller kan det bruges til hundemad evt?
At min Zico snart holder op med at kaste op, det vil sige at jeg finde en foder som han reagere positivt på
ellers er jeg bange for at det ender med at jeg må lægge ham til at sove ! og det får jeg helt ondt i maven af at tænke på
oO(Hvor er det altså bare dejligt at have ferie! :))
oO(Har endelig fundet en fantastisk salve, til mine tørre og sprækkede læber, som rent faktisk virker )
.oO(Min bule gør ondt men så kan jeg lære at jeg ikke kan gå ind igennem garageporten før den er helt åben)
.oO Ihh jeg har det fantastisk - har haft nogen rigtig gode dage og skal have mindste nevøen på weekend
Det er ikke dårligt som sådan.
Det er bare meget frostskadet.
Det var ikke kun det… For nej, der kan jeg tilsyneladende godt opgive, selvom attituden irriterer mig… Er det en du kender fra andre tråde, eller er det bare ud fra tråden der du konkludere det?
Kender hende fra de sidste 15 år på HN…
Ah, det er første gang jeg er stødt på hende. Vi færdes åbenbart ikke i de samme underfora
Åbenbart ikke
Note 1 to self: Husk at skrue låget på damprenseren, når du har fyldt vand på, inden du tænder for den!
Note 2 to self: Lad være med at damprense hen over dine tæer!
Konklusion: Jeg skulle bare være blevet i sengen i dag!
.oO Øv kun mælk og vand i huset til indkøbslørdag. Det kan jeg ikke overleve… Må… ha… saftevand… !
Føtex har 2 for 22 kr i FUN saftevand Hvis det er noget af det du drikker…
Jo tak, ellers tak, men lige FUN er jeg slet ikke vild med det skal bare være det blandede saft fra Rema til 6 kr, og selvom Rema1000 ligger omkring 500 meter fra mig ORKER jeg ikke at begi mig ud i den kulde igen!! Uff… Må købe på vej hjem i morgen