Februar 2012 tanker

[QUOTE=Ann R;799831]Jeg tror faktisk Mette har helt ret - de to passer fint til hinanden, Tullen og Whiiskey. Vi skal bare ha’ Tullen til at indse det, og indse at hun stadig er lige elsket :hjerte:
Og så er der jo stadig det, at Tullen har mistet sin hjerteven. Og hun er ikke ovre det endnu… vi og Creamy heller ikke. Men nu har hun da andet at lave end at græde efter Greven. Det er nok jeg gør det.
Zutti har/havde fødselsdag idag… :brist:

Jeg har ikke et ordentlligt billede endnu - og slet ikke et med flere katte på :rulleøjne:
Men her er et par stykker lige efter vi er kommet hjem. Han spinder og ælter og er slet ikke til at stå for :slight_smile:
Eller, det synes vi mennesker… :wink:

[/QUOTE]

Årh altså…Whiskey er altså bare så smuk! Han bliver bare flottere og flottere, jo mere hans aftegninger træder frem… :slight_smile: :hjerte:

Herhjemme blev der hvæst en del de første to døgn - men så overgav Alban sig, løb rundt og ‘kurrede’ og ville lege. Og nu er de bare de allerbedste venner - de er helt uadskillelige, mine to små drenge… :hjerte:

Det skal nok gå godt hos dig også! :slight_smile:

[QUOTE=Ann R;799831]

Jeg har ikke et ordentlligt billede endnu - og slet ikke et med flere katte på :rulleøjne:
Men her er et par stykker lige efter vi er kommet hjem. Han spinder og ælter og er slet ikke til at stå for :slight_smile:
Eller, det synes vi mennesker… :wink:

[/QUOTE]

Årrrrrh, er det ham!!!
Han er simpelthen bare så bedårende!!!..og fin :wehuu::wehuu:

Tullen skal nok blive god igen…hun skal bare lige vænne sig til pletterne.
Om nogle dage ligger hun med garanti i ske med ham sprutski

[QUOTE=FinnFrode;799824]Hvis de gamle kan være i stue med Whiskey uden at fare i flæsket på ham, er det ikke helt galt fat. Men det er nok en god idé at holde dem adskilt nogle dage endnu, når der ikke er overvågning på.

Der gik en hel uge, før vi overhovedet turde lukke Rags sammen med de to gamle damer. De mødtes kun ved en dør, der stod på klem. Men så havde de vænnet sig til hinandens tilstedeværelse - og efterfølgende er det jo bare gået så godt. :)[/QUOTE]

Orientalske katte har det jo heldigvis meget i munden. Det lyder voldsomt, men de ER vokale. De sidste 4 år har vi ført to voksne sammen og to gange en killing med to voksne. I gennemsnit har vi haft 1-2 nætter, hvor de har været adskilt pr sammenføring. Jeg har lige siddet og kigget tilbage i mine billeder - det værste plejer at være ovre efter 3-4 dage, og efter 1 uge har de ligget ved siden af hinanden, om ikke ligefrem i arm.
Denne gang er det så et ungdyr og to voksne. Forskellen er, at vi ikke har Greven, der var en stor hjælp. Han trådte ind som den svages beskytter, så selv om der har været 1 voksen, der hvæsede og sang af killingen, har der også været en voksen kat med autoritet, der beskyttede den. Det har vi ikke mere, så derfor adskilte vi dem allerede i nat, og kommer nok også til det næste nat. Til gengæld er vores nuværende voksne ikke gamle katte, hvilket vel burde være en hjælp. Den måde vores hjem er indrettet (moderne, åbent - stue-spis-køkken-entre i et stort rum) gør det lidt svært at afsondre nogen i længere tid. Og i hvertfal Tullen bliver så frustreret af at være spærret inde på 10 m2, selv om jeg er hos hende, at det ikke er holdbart ret længe, - det kunne jeg se i nat. Men jeg håber det går endda - også denne gang. :kryds: :kryds: Det hjælper at de orientalske katte normalt er SÅ sociale.
Der er ingen tvivl om at Tullemusen higer efter nogen at ligge tæt med. Hun skal forhåbentlig bare over at mene at han er farlig, fremmed og acceptere at han absolut ikke er Greven, som hun savner. Creamy, derimod, er nok længere om det… men hvis der “kun” er én sur kat, er det nemmere at håndtere.

Faldt lige over:
Greven og Tullen - ca 3 timer efter hun er landet her. Han var bare noget helt, helt særligt… :hjerte:

. o O (Det er mig, der bestemmer her, små chokolademænd :venter:)

.oO NÅ… må hellere lukke ned for i aften… i hvert fald bare et par timer…

.oO Skal have gennemredt et par vrangvillige storfældende møgkræ :wink:

oO Kuk kuk… :heya: Jeg er her stadig… :tihi:Oo

oO Ann R : Hvor ser han bare dejlig ud :hjerte: Jeg håber at Tullen og Creamy snart indser dette også…Oo

oO Puha… Det var været en begivenrigs uge… Overfald på jobbet (ikke mig, men en kollega), aftenvagter, masser af informationer, plus en masse læsning omkring skizofreni…Oo

oO Tror :kryds: muligvis jeg har fundet det helt rigtige sted at flytte hen :smiley: Hvor der er tilladelse til 2 indekate :wehu: Men jeg finder først ud af om det er rigtig på mandag… Så jeg sidder på nåle hele weekenden… :tihi: Boligselskabet har nemlig skrevet at det både er tilladt og ikke er tilladt… Så må lige høre dem ad på mandag…Oo

oO Oliver hygger sig rigtig med sin foder aktivitet, og at min mor har fodret ham når jeg har aftenvagt… :tihi: Hun sender troligt en lille sms om hvordan fodringen gik hvergang… :høhø:Oo

oO …Også har jeg sørme weekend nu :wehu:Oo

[QUOTE=Ann R;799831]

[/QUOTE]Hold da op, hvor har han bare de sødeste poter. Man får helt lyst til at pille i dem/på dem. :hjerte: :hjerte: Jeg er sikker på at Tullen nok skal åbne op, og få en god putteven ud af Whiskey. Det tager bare lidt tid.

Han er bare så fin :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg er sikker på, at inden weekenden er omme, så er der fred i det lille hjem :kryds::kryds:

Han er jo også en forkert farve! Hun kigger sig jo ikke i spejlet og synes at han ligner hende lidt, hun konstaterer bare at han har en helt forkert farve i forhold til de andre to. Men så længe hun ikke er ved at flå huden af ham og nøjes med at bitche, så tror jeg bestemt at det løser sig i løbet af kort tid.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;800001]Han er jo også en forkert farve! Hun kigger sig jo ikke i spejlet og synes at han ligner hende lidt, hun konstaterer bare at han har en helt forkert farve i forhold til de andre to. Men så længe hun ikke er ved at flå huden af ham og nøjes med at bitche, så tror jeg bestemt at det løser sig i løbet af kort tid.
VH
Susanne[/QUOTE]
Hun kigger sig faktisk i spejlet :slight_smile: - og har altid prøvet at kommunikere med den lille kat derinde. Især når de to brune ikke gad mere hurtigløb…
Både hun og min gamle siam Ditte så også fjernsyn - og Ditte kunne genkende sin søster Donna på billeder.
Men klart - når det nu er Zutti hun mangler, duer sådan en lille bleg fyr jo ikke - i hvertfald ikke ved første øjekast. Jeg er såmænd forstøstningsfuld nok - de her første dage er bare seje at komme igennem, alle er kede, sure og stressede og det giver en rædsom atmosfære :slight_smile:

(Og jeg er sikker på, at du har en pose med blandede bogstaver, du bare kan tage af, mens jeg sidder og kæmper med dem jeg får tildelt :høhø:)

.oO For hede hule H… Brian og Thane… når nu I endelig finder ud af at I kan lide at putte, så behøver I altså ikke at bruge stuebordet til det!!!

.oO ALT, ganske enkel alt er smidt på gulvet fordi de to liiiige skulle have lidt plads :argh:

[QUOTE=Ann K;800079].oO For hede hule H… Brian og Thane… når nu I endelig finder ud af at I kan lide at putte, så behøver I altså ikke at bruge stuebordet til det!!!

.oO ALT, ganske enkel alt er smidt på gulvet fordi de to liiiige skulle have lidt plads :argh:[/QUOTE]
. o O De søde missere.:hjerte::hjerte: :klapper:

.oO(Hvorfor får jeg altid dårlige nerver når jeg har inviteret spisegæster, jeg lærer det aldrig…tror ikke at jeg får lavet nok mad…tror ikke at det smager godt…ja, det hele kikser tænker jeg hver gang…hver gang har jeg et bjerg mad tilbage og tænker…næste gang SÅ laver du altså ikke så meget…men jeg gør det igen…jeg har taget 4,5 kg flæskesteg frem og er bange for at det ikke er nok til 7 og når jeg tænker logisk kan jeg godt se at det skulle være rigeligt…og dog…øv…hvor er det irriterende at være sådan :()

.oO(Har jeg glemt at fortælle dig at som Admin på et forum har man adgang til ALLE baglokaler :høhø:)

.oO(Nå ikke, jamen du score da også godt og banker mig så helt så dårligt er det vel ikke :slight_smile:

.oO Sikke en aflevering :smiley: og Milo det skønne dyr er bare så cool :smiley:

en alm person spiser ca 200 gram kød til en middag. Mindre hvis der er godt tilbehør :slight_smile:

Prøv at læse dette link

Tak, ja, det tænker jeg også.
Men her spiser mænnerne meget :tihi:
Og sådan en steg kan jo godt krympe meget osv…tænker jeg.
Men der burde jo være nok, vi skal også have forret.