.oO nu SKAL jeg i seng… Sov godt alle kattegale
.oO(Sleep well my dear)
.oO(God reklame, tal ordentligt, det koster ikke noget)
[QUOTE=birtheras;800236].oO(Næ tak, men finder du en der ønsker 10 kg aflevere jeg gerne de 5 extra :høhø:
[/QUOTE]
Ikke al den matematik på denne tid
Godnat Kattegale
[QUOTE=Tine M;800245]Ikke al den matematik på denne tid
Godnat Kattegale[/QUOTE]
Godnat Tine, sov godt og lov mig at du ikke drømmer
[QUOTE=Coon Danica;800206].oO(Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg får Mosquito til at spise…har prøvet ALT :surrender1:
Han er tynd og der skal virkelig tigges for at få ham til at spise :(…nu er han 2 år og det har været en kamp siden vi fik ham…det bedste som kan ske når han skal have mad er…at en misser vi hugge det…SÅ smager det godt…men desværre ikke nok :(…forskelligt BARF…råt kylling…vores madrester af kød…han gider det ikke…det bedste som sker her er når…Monopoly vil have hans mad…SÅ spiser Mosquito…måske to mundfulde…)[/QUOTE]
Øvs det lyder ikke rart… Sådan en hund havde min mor også, hun ville kun spise hvis min mor gav hende mad som en lille baby…
og nej det er ikke en joke
dobbelt postet.
[QUOTE=Tine M;800245]Ikke al den matematik på denne tid
Godnat Kattegale[/QUOTE]
Godnat Tine, sov godt og lov mig at du ikke drømmer
[QUOTE=Ann R;799516]Borgerkrig… sort of… Creamy er som ventet, men Tullen er værre… hun har ikke spist eller drukket et døgn nu… selv om hun har mad oppe på sit skab. En enkelt gang her efter et døgn har hun brugt bakken; det er to meget sure damer vi har, der sidder i hver sin ende af lejligheden. Det skal man nok være taknemmelig for, for de vil sikkert også være sure på hinanden, når de mødes. Nui, nogle sange de kan begge to! Sådan har jeg seriøst aldrig hørt Tullen sige. Creamy, ja - men hun får Zylkene, for hendes madhjerte fornægter sig ikke… hun er sur, men ikke værre end vi har set før. Tullen vil hverken spise eller drikke, Nui hun er sur, også på os. Og hun er såret, føler sig forkastet og hun savner. Det er hårdt at se på. Men det kommer forhåbentlig. Godt det er en 3-værelsers - så vi kan lukke alle fra hinanden og få et par timers søvn.
Whiskey er dejlig - og heldigvis ret upåvirket, selv om han er hæs af at kalde. Han har allerede stjålet vores hjerter, men han ville så gerne hilse på de andre katte her. Dog kan han sagtens se, at han ikke er specielt velkommen, så han holder afstand…
Jaja med tiden - forhåbentlig.
Og så er det Zuttis fødselsdag idag… og 3 ugers dagen for hans død. Jeg savner ham…[/QUOTE]
Kan godt forstå du savner ham…
Og så for at de snart alle kan lide hinanden… Er glad for at læse at Tullen spiser igen nu
[QUOTE=Ann K;800079].oO For hede hule H… Brian og Thane… når nu I endelig finder ud af at I kan lide at putte, så behøver I altså ikke at bruge stuebordet til det!!!
.oO ALT, ganske enkel alt er smidt på gulvet fordi de to liiiige skulle have lidt plads [/QUOTE]
Du er sgu da heller ikke til at gøre tilfreds :klapper:
Også meget bedre end de folk, der laver for lidt, og man så må gå sulten hjem Min mor er slem til at lave aaalt for lidt kartofler, når hun skal have gæster… Og hun lærer det så heller aldrig :høhø:
Hold kæft min mor er sejr .
Opereret i den en hånd for små 11 dage siden og opereret i den anden hånd i går , og kan snart ikke bruge dem .
Så har hun endda formået at sy alle indegardiner og bunde til 4 burgardiner .
Og i dag har jeg været ude og hjælpe med at klippe stoffet ti alle ydre gardiner . Som hun så vil sy hen over weekenden og ind i starten af ugen + en sove tæppe til Samsons Windsor Blue .
Og så fik vi også lavet hjemmelavet pasta i aften.
Jeg har godt nok stor respekt over for min mor . For jeg ved at det gør p*sse ondt , for ikke nok med hun er opereret ,så gik det også betændelse i det ene sår hvor lægen havde rodet sådan nede i hånden at hun var blå og gul helt op til albuen .
Nu kommer hun ikke til at læse det jeg skriver her , men jeg er super stolt over sådan en sejr mor . Og det fortale jeg hende også her i aften . Og der fik hun da et svag øjeblik og fælde en tåre
Elsker hende bare så højt:hjerte:
[QUOTE=Noël;800252]Hold kæft min mor er sejr .
Opereret i den en hånd for små 11 dage siden og opereret i den anden hånd i går , og kan snart ikke bruge dem .
Så har hun endda formået at sy alle indegardiner og bunde til 4 burgardiner .
Og i dag har jeg været ude og hjælpe med at klippe stoffet ti alle ydre gardiner . Som hun så vil sy hen over weekenden og ind i starten af ugen + en sove tæppe til Samsons Windsor Blue .
Og så fik vi også lavet hjemmelavet pasta i aften.
Jeg har godt nok stor respekt over for min mor . For jeg ved at det gør p*sse ondt , for ikke nok med hun er opereret ,så gik det også betændelse i det ene sår hvor lægen havde rodet sådan nede i hånden at hun var blå og gul helt op til albuen .
Nu kommer hun ikke til at læse det jeg skriver her , men jeg er super stolt over sådan en sejr mor . Og det fortale jeg hende også her i aften . Og der fik hun da et svag øjeblik og fælde en tåre
Elsker hende bare så højt:hjerte:[/QUOTE]
Sej mor der ikke lader sig gå på af småting
Bedstemt en kvinde med format og et godt forbillede både i hendes stærke side og hendes svage
. o O Kan ikke klage over manglende opmærksomhed…
. o O Snehvide lå og snorkede en time ved siden af mig i nat…
. o O For lidt siden var Milly med i bad - alså udenfor brusenichen…
. o O Og nu ligger en storspindende Rags i mit skød og gør det svært at skrive…
. o O Gode katte alle tre.
.oO Træt… som i meget træt
hahaha
jeg fik
I’d walk a mile for Battlestar.
Jeg scorer godt nok ikke høje point her til morgen - Galliano skal ned til onkel Jens, så der er ikke nogen morgenmand til NOGEN
Ikke endnu i hvert fald - de andre får, når han er blevet sat i transporttasken Men hver gang jeg går i køkkenet sidder han pænt med foldede poter på hjørnet af sit bord og kigger på mig med stooooore øjne :engel2:
Ja jeg fik osse lyst til at flytte til dem, den reklame er en af de mest tiltalende jeg overhovedet har set for mobilabonnementer
.oO Note to self… man skal IKKE forsøge at løfte sin dårlige arm over hovedet i søvne…
.o Man vågner nemlig ved at armen nærmest “sidder fast” i en underlig halvt løftet position… og gør rætti, rætti, rætti meget ONDT!!!
.oO Det er dog ikke det værste… Tænk på at armen jo skal ned i normal position igen.
.oO Dagen startet med en solid dose smertestillende!
Lyder som om det er mig du beskriver (Altså bortset fra at jeg ikke serverer kød, men alt mulig andet i stedet)