Så er Mille flyttet helt ind
Fordi hun kan ligge midt på gulvet?
Hun er da i hvert fald tydeligt afslappet - med mindre hun selvfølgelig bare er udmattet af at undersøge kasser…
Og nu fandt jeg svaret andetsteds
Denne her short video fra landskuet så jeg lige her fra morgen af
Der er midt i nogle billedet fra katte udstillingen
Ved ikke om det er nogle her fra katte gamem uanset er der smukke katte billeder
En af de få fordele ved kold vinter og en kold bolig, Alvin putter mere og tættere. Både i sofaen og under dynen om natten.
Silas (til venstre) og Chardonnay (til højre) er ikke ret glade for hinanden fordi Chardonnay er en bølle, men de ELSKER begge Puffe (i midten) højt og hun elsker dem begge lige så højt😻
Godt Puffe har to varme sider
Ja, godt med en buffer-Puffe.
Hvor er han sød - du har nu valgt nogle dejlige katte @Skattekat
Er det kattene, der bruger ammepude?
I lørdags havde vi sne, men det er heldigvis væk. Forhåbentlig er foråret på vej…
Bastian, 10.02.2024.
De vil i hvert fald gerne ligge på den
Ej, det er en jeg bruger til krea i sofaen. Enten til at hvile armene lidt på eller til at lave et bord foran mig.
@Lonse viste på et tidspunkt, at hun havde købt en til formålet. Så jeg tog inspiration og beholdt den, jeg har brugt til ungerne
Jeg tænkte nok, det kunne være sådan noget. Jeg har længe tænkt på, jeg ville have en også. I Hobbii sælger de hhv. strikke- og hæklepuder (det er de samme, som bare ændrer navn efter målgruppen ), som, så vidt jeg kan se, ikke adskiller sig fra ammepuder. Bortset fra prisen måske.