Februar 2024 katte billeder

Jeg kan sagtens forestille mig, den ændrer sig en del :sweat_smile:Ammepuder koster fra 150 til shock. Det her er en helt billig, hvor betrækket er ved at være mørt efter 5 år…

Jeg kan huske med badekar til vask af kat. Kiggede først på dem til hunde, men de er vildt dyre ift babybadekar.

5 Synes om

Jeg har købt det her sæt brugt til den nette sum af 250,- :+1:t2: også beregnet til baby :face_with_hand_over_mouth:
Det fungerer upåklageligt og fylder ikke alverden når det ikke er i brug :clap:t2:

4 Synes om

Vi endte også med et til baby dengang (var i 2015). Vi var i BabySam for at kigge, og var så heldig at en udstiller arbejdede der. Så vi fik vejledning ift kattevask i badekarret :joy:

4 Synes om

Hobbii ved i hvert fald, hvad de gerne vil have for dem😅
Deres strikkepude har dog før været en rygpude🙂

Jeg endte dog med at opgive den jeg købte, da jeg aldrig kom til at sidde helt godt med den, den havde en størrelse, så mine arme naturligt røg mellem pude og krop :see_no_evil: Min mor gav mig på et tidspunkt rygpuden, den er jeg tilgengæld rigtig glad for at have generelt når jeg sidder i sofaen​:blush:

4 Synes om

Nyt aktivitets legetøj.

Der er ingen strøm i, kattene (eller hunden) skal vippe den, så der kommer godbidder ud, det svære er at gennemskue man ikke “bare” skal skubbe, for så kører den bare og vipper ikke :smiley:

Så må vi se hvornår Simba gennemskuer den :smiley:

5 Synes om

Jeg har en, selv om det er 30 år siden jeg sidst ammede nogen (helt uden hjælp af en dertil produceret pude :wink: )
Jeg bruger min i sengen, den er god som nakkestøtte … men som @Lykke’s, er min 5 år gammel efterhånden og sidst jeg skiftede betræk, lå der bittesmå krøyerkugler i betrækket … jeg har åbenbart slidt hul(er) i den :surrender:

3 Synes om

Du må sy et nyt… Det er også det, jeg bare lige skal have gjort :face_with_peeking_eye:

3 Synes om

Jeg har brugt stativ og babybadekar i mindst 10 år, det gamle stativ var dog i en sørgelig forfatning og er blevet skiftet ud med samme setup som dit. Skyndte mig at ligge beslag på datterens, da Nohr blev for stor til det.

4 Synes om

Hurra! :flag: I dag fylder Nuts og hendes søstre 1 år.

22 Synes om

Stort tillykke med 1 års dagen
Nuts. :flag:
Og tillykke til dig med din skønne Nuts :star_struck:

1 Synes om

En trio af banditter. :grin:

Den sidste killing havde andet at lave.

21 Synes om

Stort tillykke Nuts :flag: :flag: :flag:

1 Synes om

Jeg er dog ikke den eneste herhjemme, der er glad for min strikkepude, det er også en af Masso’s favorit steder, når han putter alene :tihi:

17 Synes om

Aslan syntes vidst det er sjovt at se fjernsyn på hovedet :grin:

15 Synes om

Rise and shine …

17 Synes om

Weeeeeehu! … Fredag :crazy_face:

21 Synes om

Fantastisk billed :grinning:

3 Synes om

Ok det fik mig til rent faktisk at bryde ud i latter. Det sker ikke så tit at jeg griner højt for mig selv. Fantastisk billede. Tak for det. :heart:

5 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

Tak for en virkelig plet skud af billed :star_struck:

2 Synes om