Jeg kan kun give dig ret. Jeanette og Knud Erik er nogle af de rareste mennesker, og deres flok er altid totalt hyggelig
Jeg har aldrig været hjemme hos alle pelsbæsterne hos Lailah, men jeg har flere gange napset en killing lige i slutningen af en udstilling. De er altid klar til at blive nusset fra pysselig udstillingskat til svedig gremlin
Vi takker også for et fantastisk besøg og ikke mindst overraskende.
Aldrig har vi set Nardelli, så kontaktsøgende og hengiven over for en besøgende
og ja, Milo er “lidt” anmasende sammen med skipper
Du er altid velkommen til at komme og nusse vores katte pelsløse
Skipper og dermed også Milo er da ikke anmassende, de er gæstfrie og viser bare at de er glade for at have fået besøg
Og nej den holdning har intet at gøre med, at Skipper med sin fantastiske tilgang til os, fra første sekund overbeviste mig om, at en kat fra jer ville passe perfekt ind hos os
Skipper er imødekommende, men Milo er anmassende, både over for gæster og os. han komme bare og masser sig ind mellem, den kat der nu er på skødet og os.
om det så er en kop kaffe/te vi har i håden og ved at tage en slurk, ja så bliver der bare mast på, for nu kommer “jeg”
Ha ha det gør Masso også, men han nyder også at Mille ikke er helt så stor putter som ham, så han i mindst 75 % af tiden, ikke behøver møffe sig ind omkring hende for at være med
Man kan ikke andet end at falde for Skipper og Milo, med den velkomst man får.
Men lille Delle (Nardelli) fik mig til at føle mig særligt udvalgt. Også fordi hun faktisk blev lidt besidderisk, da jeg satte mig på gulvet og hun absolut ikke ville dele mig med de andre og skubbede et par stykker væk for selv at få opmærksomhed og kæl.
Kattene og jeg fulgtes ud i haven idag - eller de to drenge gjorde. Rappe blev inde i varmen over radiatoren
Der skulle også lige afprøves nyt objektiv, som jeg har fået i fødselsdagsgave (det bliver jeg vist glad for, når lige jeg lærer at styre det)