God week-end smukke Nalle ![]()
Hokus pokus, kattene i fokus. ![]()
![]()
Det er ikke fordi jeg er en exceptionelt dårlig fotograf at billederne af Alba er helt close-up, hun er bare glad for at være helt tæt på! ![]()
Godt nok siger vi ofte til begge katte, at de er lige til at spise, meeeennn det bliver dog nej tak alligevel ![]()
Hold da kegle han er smuk og det udtryk sidder lige i skabet ![]()
Er det ikke også en liiiige vel høj kilopris…?
![]()
… blah, forkert tråd ![]()
I har da en god kommune, der sådan kommer og giver lidt underholdning service til kattene ![]()
Er det Mercedes der bruger fluesmækkeren?
Meget avanceret kat ![]()
Jep, det er hendes ![]()
Jeg har været på kattevisit i dag.
Først hos Jeanette og Knud. Sikke en imødekommende flok, og det siger jeg ikke kun fordi Milo kravlede i ansigtet på mig med det samme. ![]()
Men øøøøh…
Jeg har kun fået taget billeder af Nardelli og Silver… Og altså Nardelli fik charmet sig ind på mig. ![]()
Dejlige missere og så er Jeanette og Knud bare skønne mennesker og man føler sig bare så velkommen der. ![]()
Jeanette fik nappet et par billeder af mig og Nardelli på gulvet.
Bagefter var jeg hos Lailah / Lai-Ann’s og også her blev jeg mødt af en kælen og nysgerrig flok. Desværre bortset fra Sirius, som var ham jeg skulle se på. Han ville ikke snakke, men sådan kan det jo gå. ![]()
Det er da vist indbegrebet af en dejlig dag
Ja absolut ![]()






















