Februar 2024 katte billeder

8 Synes om

God weekend allesammen :heart:

18 Synes om

God week-end smukke Nalle :heart_eyes:

2 Synes om

Hokus pokus, kattene i fokus. :heart_eyes_cat::joy:

Det er ikke fordi jeg er en exceptionelt dårlig fotograf at billederne af Alba er helt close-up, hun er bare glad for at være helt tæt på! :sweat_smile:

20 Synes om

Godt nok siger vi ofte til begge katte, at de er lige til at spise, meeeennn det bliver dog nej tak alligevel :joy:

19 Synes om

Hold da kegle han er smuk og det udtryk sidder lige i skabet :smelter:

4 Synes om

Er det ikke også en liiiige vel høj kilopris…? :smirk: :sunglasses:

3 Synes om

… blah, forkert tråd :dohdoh:

Kommunen er her for at klippe deres hæk, det syntes kattene er yderst intetesant, trods larmen

16 Synes om

I har da en god kommune, der sådan kommer og giver lidt underholdning service til kattene :smiley:

2 Synes om

Aften hygge :inlove:

15 Synes om

Middagsluren i en sutsko :heart_eyes_cat:

20 Synes om

Kan vi lige klare det ?

20 Synes om

Min Fritzz. Mit får i ulveklæder. :smelter:

24 Synes om

Lasse og Mascot

Mercedes

15 Synes om

Er det Mercedes der bruger fluesmækkeren?
Meget avanceret kat :grin:

4 Synes om

Jep, det er hendes :wink:

4 Synes om

Jeg har været på kattevisit i dag.
Først hos Jeanette og Knud. Sikke en imødekommende flok, og det siger jeg ikke kun fordi Milo kravlede i ansigtet på mig med det samme. :tihi:
Men øøøøh… :ups: Jeg har kun fået taget billeder af Nardelli og Silver… Og altså Nardelli fik charmet sig ind på mig. :smelter:

Dejlige missere og så er Jeanette og Knud bare skønne mennesker og man føler sig bare så velkommen der. :heart:

Jeanette fik nappet et par billeder af mig og Nardelli på gulvet. :heart:

Bagefter var jeg hos Lailah / Lai-Ann’s og også her blev jeg mødt af en kælen og nysgerrig flok. Desværre bortset fra Sirius, som var ham jeg skulle se på. Han ville ikke snakke, men sådan kan det jo gå. :woman_shrugging:

16 Synes om

Det er da vist indbegrebet af en dejlig dag

4 Synes om

Ja absolut :hjertehop:

5 Synes om