Ja, jeg de få dage med solskin vi har haft i februar har jeg alligevel fået brugt mit nye kamera lidt og fået taget en masse billeder af kattene.
Her er et lille udpluk man kan vist godt se at det primært er Athea jeg har fokuseret på :engel2:
Athea og Jako der hygger sig - et par dage inden Jako flyttede
May, der har fundet min hue at hygge sig med
Trip, trap, træsko
Athea - og hvor tydeligt hendes hak i øret er, øv…
Athea og May udenfor
May, fra en lidt sjov vinkel Hun ser altså altid så olm ud - og det er hun bare slet ikke
Athea
Et af Athea, hvor man kan se hendes mønster. Hendes “dårlige side”
Solen lige i øjnene… :høhø:
Desværre ikke helt skarpt, er ellers rigtig godt fanget. Hendes “gode side” ifht. mønster
Og så endelig nogle stykker af May
Uskarpt, men ville vise det - for sådan ser hun altid ud når hun miauver, folk der ikke kender hende har det med at blive forskrækket :høhø:
Prinsessen i huset
Kan godt lide pote aftrykkene på bordet
Igen uskarpt, men ellers ret morsomt May kravlede frivilligt ned i den - og Athea kom selvfølgelig og satte sig ovenpå
Athea her forleden aften
Maaange billeder - og så har jeg endda sorteret meget kraftigt :høhø:
Desto flere billeder jeg ser af May, desto mere bliver jeg forelsket i hende. Nøjs, hun er en lækkermås, og så har hun de der grønne øjne, jeg bare ikke kan stå for. Nimbus, min Maine Coon har nøjagtig samme farve og udtryk. Han er dog ikke så markeret rundt om øjnene.
Maibrit - Så skal du da lige se disse to af hende (mobil billeder, så kvaliteten er ikke lige den bedste)
Faldt så lige over dette af May og hendes mor, Mea. Et rigtig gammelt et, fra May var et lille års tid. Men der kan man rigtig se hvor forskellige og alligevel ens de to er
[QUOTE=Eife;559749]Osquary - Tak, og det var da så lidt
Maibrit - Så skal du da lige se disse to af hende (mobil billeder, så kvaliteten er ikke lige den bedste)
Faldt så lige over dette af May og hendes mor, Mea. Et rigtig gammelt et, fra May var et lille års tid. Men der kan man rigtig se hvor forskellige og alligevel ens de to er [/QUOTE] Jamen de øjne er jo bare ikke til at stå for. Jeg priser mig lykkelig for at jeg har en hankastrat med samme farve, som jeg kan gå og kigge på. Mums, mums, mums. :love2:
Maibrit - Jah, jeg elsker grønne øjne. May har godt nok de flotteste, men både Diego og Mea har også grønne øjne. Og Athea har så heldigvis mere kobberfarvet end gule - for gul siger mig ikke ret meget
[QUOTE=Eife;559732]Ja, jeg de få dage med solskin vi har haft i februar har jeg alligevel fået brugt mit nye kamera lidt og fået taget en masse billeder af kattene. […]
Solen lige i øjnene… :høhø: [/QUOTE]
Man kan se, hvordan hun ligefrem drikker af solen. Det er bare så skønt.