Februar billeder af kattene (Mange)

Ja, jeg de få dage med solskin vi har haft i februar har jeg alligevel fået brugt mit nye kamera lidt og fået taget en masse billeder af kattene.
Her er et lille udpluk :slight_smile: man kan vist godt se at det primært er Athea jeg har fokuseret på :engel2:

Athea og Jako der hygger sig - et par dage inden Jako flyttede

May, der har fundet min hue at hygge sig med

Trip, trap, træsko

Athea - og hvor tydeligt hendes hak i øret er, øv…

Athea og May udenfor

May, fra en lidt sjov vinkel :tihi: Hun ser altså altid så olm ud - og det er hun bare slet ikke

Athea

Et af Athea, hvor man kan se hendes mønster. Hendes “dårlige side”

Solen lige i øjnene… :høhø:

Desværre ikke helt skarpt, er ellers rigtig godt fanget. Hendes “gode side” ifht. mønster

Og så endelig nogle stykker af May :slight_smile:

Uskarpt, men ville vise det - for sådan ser hun altid ud når hun miauver, folk der ikke kender hende har det med at blive forskrækket :høhø:

Prinsessen i huset

Kan godt lide pote aftrykkene på bordet :slight_smile:

Igen uskarpt, men ellers ret morsomt :smiley: May kravlede frivilligt ned i den - og Athea kom selvfølgelig og satte sig ovenpå

Athea her forleden aften

Maaange billeder - og så har jeg endda sorteret meget kraftigt :høhø:

Fine misser! Tak for kigget!

Desto flere billeder jeg ser af May, desto mere bliver jeg forelsket i hende. :wehuu:Nøjs, hun er en lækkermås, og så har hun de der grønne øjne, jeg bare ikke kan stå for. Nimbus, min Maine Coon har nøjagtig samme farve og udtryk. Han er dog ikke så markeret rundt om øjnene.

Det er godt nok nogle lækre misser du har Eva!!
Wauw…

Osquary - Tak, og det var da så lidt :smiley:

Maibrit - Så skal du da lige se disse to af hende (mobil billeder, så kvaliteten er ikke lige den bedste)

Faldt så lige over dette af May og hendes mor, Mea. Et rigtig gammelt et, fra May var et lille års tid. Men der kan man rigtig se hvor forskellige og alligevel ens de to er

Kandborg - Mange tak :slight_smile: Det er dog kun to af mine katte, Diego og Mea kom ikke lige med på nogen :slight_smile:

Hvor er de altså bare fine…
Kan altså godt lide Atheas mønster, også på den dårlige side

Henriette - Mange tak :smiley:

[QUOTE=Eife;559749]Osquary - Tak, og det var da så lidt :smiley:

Maibrit - Så skal du da lige se disse to af hende (mobil billeder, så kvaliteten er ikke lige den bedste)

Faldt så lige over dette af May og hendes mor, Mea. Et rigtig gammelt et, fra May var et lille års tid. Men der kan man rigtig se hvor forskellige og alligevel ens de to er
[/QUOTE] Jamen de øjne er jo bare ikke til at stå for. Jeg priser mig lykkelig for at jeg har en hankastrat med samme farve, som jeg kan gå og kigge på. Mums, mums, mums. :love2:

Maibrit - Jah, jeg elsker grønne øjne. May har godt nok de flotteste, men både Diego og Mea har også grønne øjne. Og Athea har så heldigvis mere kobberfarvet end gule - for gul siger mig ikke ret meget :tihi:

Skønne skønne misser!! :hjertehop: Hold da op, nogle lækre farver, May hun har!

Og sjovt at se, at Athea har Mistrals tre prikker ned langs ryggen - det er der ikke nogle af hendes egne unger, der har.

[B]Super skønne billeder af misserne :ok:

Ja du har da vist fokuseret rimelig meget på smuksakken Athea - men det gør bestemt ikke noget, for hun er godt nok lækker sikke et mønster :wehuu:
[/B]

[QUOTE=Eife;559732]Ja, jeg de få dage med solskin vi har haft i februar har jeg alligevel fået brugt mit nye kamera lidt og fået taget en masse billeder af kattene. […]
Solen lige i øjnene… :høhø:
[/QUOTE]

Man kan se, hvordan hun ligefrem drikker af solen. Det er bare så skønt. :smiley:

Skønne misser :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Tak for kigget af dine smukke misser :hjerte:

Finn Frode - Ja, hun eeelsker også bare at være derude når solen skinner :smiley:

Lisbeth og Stine - Mange tak :slight_smile:

virkelig smukke misser - og gode fotos :slight_smile:

Jeg er normalt ikke til hverken langhårede eller semilanghårede misser men hold op hvor er May dog smuk!!

Musashi - Mange tak :slight_smile:

Bamselette - Tak, hun er også en rigtig kælepotte derudover, hehe :slight_smile:

Dream-maker - Ja, det er da ret pudsigt. For så vidt jeg husker, så har Atheas egen mor det ikke :slight_smile:

Rikke - Tak, det var så også mest hende der spankulerede rundt oppe på bordet og gjorde sig til :tihi:

Rigtig fine billeder! :slight_smile: