Februars mad

Det er nogle skåle min mor købte i en lokal (nu lukket desværre) brugskunst butik.
Jeg var også fyr og flamme på at finde nogle til mig selv - men det er ikke lykkes :confused:
Det er vist bare et eller andet lille “no name”, for jeg har googlet på alt jeg kunne finde på dem, men ingen held.

Hun har både i den her slags og nogle lange flade “sidetallerkener” og små alm skåle i miniature.
De er ret fantastiske, men umulige at opdrive igen :frowning: min mor nåede lige at samle 6-12 stk af de forskellige inden butikken lukkede.

1 Synes om

har set nogle lignende til …kattemad

Men næppe med en oliven i bunden af den ene :slight_smile:

1 Synes om

vist nærmere en ansjos

1 Synes om

Jeg går bare hen til pizzeriaet, og køber en pizza med hjem, der er 300-400 m derhen.
Ved ikke lige om det er det du mener, med at bestille udenom Just Eat🙂? Er det Just Eat man får fat i, hvis man ringer i stedet for?

Nej ikke hvis du ringer direkte :wink:

Justeat.dk er en hjemmeside, hvor man kan bestille mad fra forskellige pizxariaer osv. Så jeg vil tro Kamilla, ligesom jeg selv, troede du havde bestilt via den, når du nævnte Just Eat :slight_smile:

Til Kamilla og Lykke,
Nå sådan😀. Ok tak for det, det vidste jeg ikke😊.

Priserne er ikke altid det samme, hvis man bestiller fra Just Eat :slight_smile:

Hvis du bestiller fra Bones via Just Eat lægger de 30,- kr. oven i prisen på en menu, i forhold til hvis du bestiller via Bones egen hjemmeside.

Hold da op en jungle, at finde rundt i :grin:.
Så er det måske meget godt, at vi ikke spiser ben, eller det der sidder på dem :wink:.
Tak for info. :relaxed:

Hvis du har bedre held end jeg, så giv endelig lyd :slight_smile:

“Dipinto a mano” betyder angivet bare “malet i hånden” :slight_smile:

1 Synes om

Nej, jeg kan heller ikke finde det :slight_smile: Ikke engang noget, der ligner. Altså i samme udformning. Masser af forskellige antipasti-skåle, men ikke nogen, der ser sådan ud.

skinkeculotte…og har jordbær til at svømme i lidt port, sammen med en clementin, så det bliver smasket sammen med lidt romis

Fattigmandskoteletter med kartofler, gulerødder, broccoli og brun sovs

Rester fra igår (mørbrad med kartoffelbåde og bearnaise sovs)

Der er en biks i Lønstrup hvor jeg er 100 på de stadig kan købes :slight_smile:

2 Synes om

Netto havde kalvecuvetter på tilbud…så snuppede et par af dem, stoppede resten i fryseren …så, så’n en dims…og med extra klumpet sovs…jeg laver (næsten) aldrig klumpet sovs …men når jeg gør, gør jeg det sq grundigt

1 Synes om