Februars mad

Føde i Februar havde nok givet et anderledes indtryk…
Pandekager …og jeg er guffesyg…så bygger en chokoladekage

fik et par tilbuds culotter - ikke meget dyrere end oksehak - så en af dem, har oss ryddet op i vinreolen…fandt en Chateau etellerandet fra 2000…den var blevet tiil eddike …så en Australsk fra 01 - den er lige på vippen
…grillede svampe og lidt salat, bagt kartoffel og hvidløgssmør…de sidste rester af chololadekagen hvis der er plads…

1 Synes om

Ribbenssteg med hele svineriet. Bare fordi jeg kan og har vagten hele weekenden :grin:
Kommer i tanke om jeg da forresten også har noget rødvin stående. Kunne være jeg skulle åbne en flaske :skaal:

3 Synes om

Venezuelansk Pabellon Criollo :yum: Jeg savner at bo i Venezuela, så jeg elsker at lave lidt mad derfra.

1 Synes om

Den måtte jeg lige google…men du laver den hverken med kapivar eller caiman ?

Det er kogt oksekød og kogte sorte bønner med krydderier, arepas (majsmel som en slags pintabrød) :yum:

har tænkt mig at støbe en pizza i en stor bradepande - har en pæn sjat tomater, så laver nok topping fra scratch

Igår fyldte pandekager, idag gullasch og kartoffel mos

1 Synes om

Da jeg har fødselsdag i morgen. Men ikke er hjemme har vi valgt at hygge i aften, med en TooGoodToGo pose fra vores yndlings resturen. :see_no_evil: Så er spændt på hvad “fødselsdags menuen” står på.

3 Synes om

Vegetar hakkebøf, med bløde løg, kogte kartofler og bearnaisesauce.

Det blev til dette ialt fordelt på 2 bokse:
4 stk Sushi
8 indbagte rejer
Masser af nudler m. Grønt og sovs
Kød: and, kylling, ko i forskellige sovs.
10 store rejer hvidløgsmarinerede
2 håndfuld pomfritter
6 bacon wrap ting med grønt inden i

Man fik en boks (vi havde købt 2stk for 34kr pr. Stk) som kunne fyldes med det der var tilbage fra buffen.

Self. Ikke et kæmpe udvalg her én lørdag aften MEN bestemt meget fint mad til ingen penge. :hugs:

Og jeg spiste nøjagtig hvad jeg plejede når vi har været der som gæst. Både af udvalg og mængde og det har jeg gladeligt betalt 149kr - jeg er én glad jyde! Jeg har sparet 115kr :partying_face:

4 Synes om

Det var hvad fødselsdags kaffen stod på fra vores lokale bager med TooGoodToGo :pray:t3: 29kr

4 Synes om

Aftensmaden i går :slight_smile:


Hakkedrenge af rådyr med feta og hvidløg, grillede rodfrugter og grøntsager og friskbagt flute. … mmmm :savle:

1 Synes om

hamburgerryg

Fried Rice. Skulle have kogt risene for længe siden for de skal helst være kolde men 4 banditkillinger havde besluttet at slå lejr på mine ben, så maden måtte vente lidt :wink::wink:

Findes der mon en indstilling jeg har overset, der hver dag skriver: Pizza :pizza: i denne tråd :huh:

1 Synes om

Vi mangler muligheden ‘alt godt fra fryseren’ :tihi: Den sidste måned har vi fået hjemmelavet mad, der ikke har været frossen, to gange: mine forældre kom med noget i går og for to uger siden kom Runes forældre med noget :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Søndag fik vi pizza fra vores lokale “Just eat”.
Det har vi ikke prøvet før og det var rigtig godt. Så det er nok noget der gentages en gang imellem.

Hvis I er tilfredse med det pizzaria, så bestil direkte og gå udenom Just Eat. Prisen er den samme for jer, men så får pizzeriaet lov til at beholde de penge som Just Eat skulle have haft.
Just Eat er super til at finde nye steder og se hvordan folk bedømmer dem, men ville aldrig beuge dem i længden :wink:

1 Synes om

Sikke en fin lille skål. Er den italiensk? Hvad står der i den del, hvor brødet ligger?