Februartanker 2021

12-14 m3 koster omkring 14.000 kr om året, og jeg følte at jeg nærmest være have kunne fylde hele min lejlighed derind :tihi: Ham vi talte med, da vi undersøgte det til UNF Aalborg var utrolig hjælpsom, så jeg vil anbefale at du prøver at ringe til dem i morgen :slight_smile:

Det lyder simpelthen af mere, når de opgiver m3 end m2 :wink: Check evt. om du har et Nettolager i nærheden. De er lidt billigere og det fungerer udmærket - Felis Danicas arkiv bor pt. i et Nettolager rum i Horsens.
VH
Susanne

Han havde heldigvis ret :smiley: Omend jeg nok springer over en anden gang, udsynet var ikke super godt og min ryg er ret træt af, at pakkerne ikke kan blive stående midt i gangen, men nu er de i hjemme og det er det vigtigste! :smiley:

5 Synes om

Frostvejr er godt at tørre vasketøj i, men føj det er koldt for nallerne at hænge det op.

Præmien er den helt utroligt dejlige duft det får :slight_smile:

1 Synes om

Jeg har haft vores dyner ude at hænge i dag.

Duften er så fantastisk og følelsen når man smutter i seng i en kold dyne er :star_struck:

Jeg fandt et godt tilbud og købte både en silkedyne og en silkepude. :lovelove:

Det er godt nok det bedste køb, som jeg har gjort længe. :hjerte: :hjerte: :hjerte:

4 Synes om

… horribel? :tihi:

3 Synes om

Tak, Susanne! Det var lige, hvad jeg havde brug for. De oplyser, at højden altid er minimum 2,5 m, og de viser billeder af rummene med flyttekasser i. Det er til at forholde sig til.

Desuden er der mange flere af dem rundt omkring. Og så er det jo billigere. En hel del endda. Det bliver dem, ingen tvivl om det. Det er muligt, de ikke har en indendørs aflæsningshal, men det lever jeg nok uden :slight_smile:

2 Synes om

Vent med at læsse af et par dage så, det er jo vitterlig koldt i disse dage :wink:

Når der er rally med alle 8, er der visse lighedspunkter… killingerne er lynhurtige jord til luft missiler, Anoushka og Frank er F16 altså lidt mere pondus men stadig god fart og kraft. Så er der Sugieh… vores alle sammens Hercules :joy::joy::joy::heart:

12 Synes om

Det er helt underligt at se billeder fra de sneramte områder rundt om i landet. Her er ikke så meget som et enkelt snefnug og solen skinner.
Jeg er dog forberedt på at det bliver en kølig tur, når jeg skal på arbejde (og ikke mindst hjem) senere i dag. Her er trods alt frost og det blæser, og ifølge yr.no skulle det føles som -11. Sidste tur hjem fra aftenvagt i lørdags, bød godt nok på kolde ben. Så måske jeg skal til at finde den lange vinterfrakke frem. :sweat_smile:

1 Synes om

de sidste 30 timer har det sneet i de 24 her…pt med sigt ca 100 m…i det mindste fyger det ikke voldsomt

1 Synes om

Sådan har jeg det også lidt … her er is og voldsom frost, men ingen sne …

Jeg drømmer stadig om et snefnug på min fødselsdag på torsdag, men det ser ikke realistisk ud desværre :frowning:
Elsker snevejr :ups: også selvom det er bøvlet

2 Synes om

Jeg elsker vinter, og jeg elsker i særdeleshed sne.
Men uanset hvilken langtidsvejrudsigt jeg kigger på, er der ikke sne på vej til mig.

Vi har virkelig ikke fået meget hos mig … jeg ville være imponeret hvis nogen har formået at lave en lille snemand.

1 Synes om

Yay - jeg har fået ca 0,5 cm sne i nat, så det er hvidt over det hele :smiley:
Så er fødselsdagen “i hus”, nu kan intet ødelægge den :ups: jeg har fået sne!!! :smiley:

13 Synes om

:cat:*Go’morgen :cat:
misserne og jeg fandt da lige denne side, og tænkte den var da
lige noget for os :klappe2:
jeg skal lige finde rundt her, så håber jeg i vil have os her :pray:t3:

:wink: :heart_eyes_cat:
Håber i får en dejlig dag, trods kulde :cold_face: og sne :cloud_with_snow: :snowflake:
Kh. Jette & Anerkin & Phina

11 Synes om

Selvfølgelig @ANERKINogPHINA :blush:.
Velkommen til

tak skal du ha :wink:*

*hvordan logger jeg af??? :thinking:kan ikk finde knappen *

:wink: Ha ha lukker da bare siden :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth: