Februartanker 2021

Godtnok er det vinter - men jeg skal altså på Badehotel i aften. :hoho:
Og jeg glæder mig :hjertehop:

10 Synes om

Rimfrost :heart: Det er det smukkeste vintervejr :slightly_smiling_face:

4 Synes om

dét er det :slight_smile:

Endelig fik vi da lidt rigtig vinter - drømmer nu stadig om en lille snestorm til min fødselsdag :ups:
Jeg er en sucker for sne … :ups:

3 Synes om

ja og det trænger naturen til.
Det er så dejligt hårdt for snegle når der er frost i længere tid… Jeg har intet imod hvis dræbersnegle bliver dræbt :wink:

2 Synes om

Jep, jeg har været en tur på kælkebakken i formiddags. Genial underholdning :hoho:

3 Synes om

Klumpende tøsne og skovkattepelse er bare ikke den perfekte kombination :roll_eyes:

2 Synes om

Jeg har haft Emma på overnatning og er vågnet op fuldstændig låst i højre side af nakke/hals :surrender:
Jeg ved ikke om der er sammenhæng, for da Emma (endelig :rolleyes2:) faldt i søvn, sov hun hele natten på sin plads :zzz:
Måske Spotty har overfaldet mig mens jeg sov … :venter: … godt han snart flytter ind hos @FinnFrode

7 Synes om

Nej, sådan en bisse kan vi bestemt ikke have her. Jeg troede, han var artig… :grin:

3 Synes om

Hvor i alverden har du fået det indtryk??
Det er altså for sent at prøve at komme ud af kontrakten … det er den vished der har holdt mig oppe de sidste 9 år

6 Synes om

Jeg er bange for jeg må stoppe mit opdræt.
Killingerne bliver simpelthen ødelagt af min kære husbond :smile:
Nu er morgenritualet med yoghurt udvidet til også at involvere de andre små. Desuden bliver de fodret ved bordet med alt, hvad han har haft på sin tallerken. :crazy_face:
Jeg havde ellers lovet mig selv aldrig at gøre som en anden opdrætter og sælge de uvorne :sunglasses:

8 Synes om

Så må du forære dem væk … til @anne_p f.eks. :cool:

3 Synes om

Jeg tror altså også at menneskehandel er forbudt :gruble:

4 Synes om

Bare jeg kunne dele film med jer.
Rikke har sendt en film med Andrea (deres papegøje)
Andrea er bare så god til at snakke, hun kan snart sige alt og på de rette steder.
Filmen Rikke har sendt viser at…Rikke sidder i sofaen og Andrea på armlænet.
Andrea vil pille/nippe i Rikkes fingre.
Rikke trommer så med fingrene hele tiden og det irriterer Andrea…som så siger…
Stop det der…Rikke gør det mere vildt og Andrea siger…Nej…STOP med det der …
Ih hvor ville jeg gerne vise jer den film…tænk en gøje siger sådan når man driller den… :joy:
:joy:

13 Synes om

Søde lille Magic havde efterladt et par overraskelser til os, da vi ryddede huset.

Aftenen før flytningen fjernede jeg en stor pude fra gulvet på et af værelserne. Nedenunder lå en stor, indtørret frø.

Da flyttemændene dagen efter skulle rydde soveværelset, råber en af dem pludselig: Har I haft kat? Der lå en stor, kornfed, død markmus under sengen.

Da de flyttede reolen i stuen, lå der en død spidsmus under den. Den havde tydeligvis boet der længe, for den havde nået at indrette sig. Tapetet var fjernet nederst over 1,5 meter og 20 centimeter op ad væggen og var brugt til at bygge rede af. Den havde også spist lidt af ledningerne. Måske var det derfor, den var død til sidst.

Man keder sig aldrig, når man har dyr :hoho:

19 Synes om

Jeg har fået tid til pcr-test om et par timer, for jeg har nu knaldende hovedpine og ondt i halsen :surrender:
Måtte stå op i nat og tage smertestillende, for mit hoved var ved at eksplodere :s:
Jeg håber selvfølgelig at teste negativ, for jeg har jo kysset og krammet på Emma og hendes forældre har også været her i huset :kryds:

2 Synes om

14 Synes om

Nu har min svoger virkelig bare at have ret! :kryds:
Han er sikker på, at jeg fint kan have to usamlede reoler i min bil, så nu er de bestilt til klik og hent i eftermiddag :blush: De har været udsolgt i flere måneder, så nu Ikea endelig havde dem på lager til afhentning i Aalborg, så slog jeg til, så jeg kan slippe af med den grimme reol jeg har stående!

6 Synes om

Det er en kold dag at køre hjem med noget, der rager ud af vinduet eller bagklappen. :cold_face:

1 Synes om

Jeps, jeg satser virkelig også på, at kunne få det helt ind :kryds:

1 Synes om

Jeg vil gerne have et rum hos Box-it og har forsøgt at finde ud af, hvor store deres rum er, så jeg kunne få en idé om, hvor meget det ville koste. Det er helt umuligt. Man får kun at vide, hvor mange m3 rummene er, men det kan man vel kun bruge til noget, hvis man skal oplagre væske i fri form :hmpf:

Kan det virkelig være så svært enten bare at opgive høje, bredde og længde eller evt. tage billeder, der viser, hvor mange flyttekasser der kan være på hver led?