Fejl i billede?

Hej :slight_smile:

Jeg ved ikke, om det er min computer/en af mine opdateringer, det er galt med, men profilbilledet for to nye medlemmer af forum ser for mig således ud:

billede

Det samme her… :slight_smile:

1 Synes om

Jeg er klar over, der er et problem, og vi kan lige se, om @RuneS har tid til at kigge på det.

Måske er det en opdatering af sitet, der mangler, eller sådan noget. Vi skal selvfølgelig have det fikset, men Rune har jo lissom vigtigere ting at tage sig af lige for øjeblikket :wink:

2 Synes om

Det er ligesom der er et eller andet der lige skal bøvses færdig :face_with_hand_over_mouth:
På kg via iPhone 12

1 Synes om

Det er bare fordi du gav mig et så fint et svar :grin:

1 Synes om

Tak hold da op :rofl: det var virkelig dagens grin for mig

Jeg har også sådan nogen bøvser på min smartphone :sweat_smile:

1 Synes om

Jeg skulle pludselig installere kattegale og fik en “app” på min telefon :smiley:

1 Synes om

Brugerfladen er tydeligvis opdateret, bla. vises de tidligere notifikationer nu opdelt i flere kategorier…
Om det så er tilsigtet, at “all notifications” udelukkende inkluderer “fint svar” ku’ jeg godt tvivle på… :thinking: :sunglasses:

2 Synes om

Det kan se ud, som om den kun viser fint svar, men det er nok, fordi de hos mange af os er “ulæste”, og det er ulæste, der vises først.

3 Synes om

Det går nok alt sammen :smile: Jeg fik da lidt af et klask på skulderen, da jeg åbnede… tænk at kunne sige så meget fint :grin::sunglasses::smile:

3 Synes om

Hvis man vil af med rækken af “fint svar”, kan man klikke på “ignorer alle” nederst. Så forsvinder de, og man får den sædvanlige liste.

3 Synes om

ja, den er gevaldig opdateret…så meget at min firefox ikke virkede mere…