Fejl i øretatovering

Hej.

min ene kat er desværre blevet fejltatoveret af dyrlægen. Hendes tattoo starter således med to tal i stedet for bogstaver. tattooen er som sådan tydelig, men “05” kan jo let forveksles med “OS”, hvis en person som fandt hende, “vidste” at øretatoveringer altid starter med 3 bogstaver efterfulgt af 3 tal. Har overvejet at få hende chippet for at være sikker. Hvad ville i have gjort, hvis det var sket for jeres kat?

hilsen Karina

Chippe hende for en sikkerhedsskyld. Det er så billigt og nemt at gøre.

Og naturligvis på dyrlægens regning, hvis dyrlægen har lavet fejl med tatoveringen…

Har dyrlægen gentaget fadæsen i det andet øre?
Hvis ja, skulle man ellers tro, h*n havde opdaget det, da tangen blev fjernet første gang.

[QUOTE=Mega;1140920]Har dyrlægen gentaget fadæsen i det andet øre?
Hvis ja, skulle man ellers tro, h*n havde opdaget det, da tangen blev fjernet første gang.[/QUOTE]

Hun er fejlmærket i begge ører, ja :frowning:

Jeg ville også kræve at dyrlægen chippene katten for egen regning, det burde han eller hun selv have tilbudt…

Jeg er enig med de andre.

Har ar du påpeget fejlen for dyrlægen ??

Er det helt umuligt at registrere katten hvis tatoveringen ikke opfylder den “normale opbygning”? Og kan man evt. også registrere den med det nr. man kan komme til at fejllæse tatoveringen som? For hvis man kan det, er der jo ingen ko på isen.
Hvis den ikke kan registreres ordentligt bør dyrlægen betale for chipning.