Felicious studios?

Der var faktisk oprindeligt bestilt standplads til begge dage :slight_smile: Men først da nogen bemærkede at der i Fredericia kataloget bemærkede at der kun stod søndag, måtte jeg lige
bore lidt i det - og fik i første omgang forkert besked om at det var begge dage, og derefter senere endnu at det kun var søndag. Men hun kommer igen i Skørping og Vorbasse - men jeg er nødt til at få bekræftet helt 100% sikkert hvilke dage før jeg tør sige om det er begge dage. jeg vender frygteligt tilbage.
Og ja, det var Kongro, der en overgang kom nu og da. Men han var noget dyrere, og en del synes at Susanne tager bedre billeder, så vi er rigtigt glade for at hun har meldt sig som fast “husfotograf” :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg havde mine to søskende Dukke Lise og Kid’o med hos Felicious i går, og jeg glæder mig så meget til at se hvad der kommer ud af det, det så ud til, at der blev et par pletskud, men jeg skal nok dele med Jer, når de kommer :slight_smile:

KH
Linda

Så har jeg modtaget mail, og der er mange rigtig gode af ham, så jeg håber at manden og Lis vil assistere mig i udvælgelsen. For det valg kan jeg ikke tage helt alene, for så nupper jeg alle sammen undtagen 1. :høhø:

Og bagi Haderslev kataloget står der tydeligt søndag i Skørping, så skulle det vist være på plads :slight_smile:
VH
Susanne

De har også lige fået opdateret deres hjemmeside i dag! Der har nemlig ikke stået noget i deres kalender længe - men nu står samtlige JYRAK udstillinger de næste 1½ år opgivet :tihi:
(dog skal man lige lægge mærke til at trods parentesen med (2 dage) er der kun én dato opgivet)

Så har jeg også fået mine billeder - og bestilt allerede :smiley: Så nu er det bare det dér grimme t-ord, der skal findes frem :wink:

Hvad koster det at få taget billeder på en udstilling?

Selve fotograferingen er gratis. Du betaler kun for de billeder, du bestiller og de koster 75 kroner/stk. i webkvalitet :slight_smile:

Det er da billigt !!! Så håber jeg det passer at det er lørdag den 26/11 hun kommer til Vorbasse, så vil jeg da ha fotograferet Asti.

Jeg kan se at der er kommet lidt forvirring om hvilke dage vi kommer på udstillingerne fremover. Haderslev her sidst var lidt speciel. Som det også blev nævnt herinde, så er jeg startet på uddannelse som fotograf, det er weekendkurser som er spredt ud over året og et af disse kurser faldt oven i Haderslev udstillingen. Og da jeg havde bestilt udstillingerne året før måtte jeg tage et valg denne omgang, hvilket blev at jeg kun var der om søndagen.

Resten af udstillingerne i år inklusiv jannuar er der styr på, og der falder skole og udstillinger ikke sammen, så der kommer jeg både lørdag og søndag :juhu:

Hvis i liker/synes godt om os på facebook, så får i opdateringer derinde: http://www.facebook.com/feliciousstudios

Der er også en kalender :cool2:

Og så angående hvornår i kan se jeres billeder efter en udstilling. Så kommer det helt an på hvornår i har fået fotograferet i løbet af weekenden. Hvis i f.eks. er blandt de første 7-10 kunder, så kan i normalt se billederne allerede mandag. Og hvis i får fotograferet sidst på søndagen, så går der ofte en uges tid før jeg når til dem.