Felis Danica's jubilæums udstilling?

Jeg ved godt der er god tid til, men da jeg er ved at planlægge udstillinger, er der lige noget jeg skal have opklaret.:?

I udstillingkalenderen står der 2 dage et certifikat. Betyder det at man tager 2 kategorier lørdag og to søndag, eller er det planlagt ligesom verdensudstillingen, med bedømmelser 1. dag og sceneshow dag 2.

Jeg må indrømme, at med en fremtidig arbejdsløshed i sigte, har jeg ikke råd til at tage over broen to dage i træk for et indenlandsk certifikat, og overnatning på hotel er jo heller ikke ligefrem gratis.:S

Så vidt jeg er informeret er det som verdensudstillingen

Æv :frowning: Ville ellers gerne have deltaget, men det bliver for dyrt…

Hvor er det da henne:? Hvornår er det:?

18.-19. juni i Middelfart

Der er en ensides reklame om det i nyeste kattemagasin :slight_smile:

Hvis det er i Middelfart er der flere billige overnatningssteder i nærheden - men helt gratis er de selvfølgelig ikke :slight_smile:

Dem synes jeg ikke at kunne finde? Alt efter hvad du definere som billig :slight_smile:
Har du evt. nogle links eller navne?
Ved godt jeg ikke har så langt, men vil for en gang skyld gerne overnatte tæt på udstillingen :slight_smile:

[QUOTE=Henriette;1274288]Dem synes jeg ikke at kunne finde? Alt efter hvad du definere som billig :slight_smile:
Har du evt. nogle links eller navne?
Ved godt jeg ikke har så langt, men vil for en gang skyld gerne overnatte tæt på udstillingen :)[/QUOTE]
I forbindelse med en TICA udstilling i Strib boede jeg på et motel i udkanten af Fredericia til så vidt jeg husker omkring 400 kroner pr. nat og jeg ved, at andre boede på b&b til nogenlunde samme pris. Men jeg kan ikke hverken navne eller links i hovedet, så det må google hjælpe dig med - medmindre nogle af de andre har bedre hukommelse end jeg :slight_smile:

Ja men vi er to og et dobbeltværelse plejer at koste omkring 700-800 kr. pr. nat. Broen koster 500,00 så skal der også sættes af til mad. så det løber op. Jeg kan tage til Malmø for 160,00 pr tur over bro, og sove hjemme. SÅ på Sydkattens udstilling i April kan jeg få to udenlands certifikater for under det halve af hvad et vil koste mig i Middelfart og med kun 30 min i transport.
Jeg har mistet mit job pr. 1/4, så der kigges på udgifterne, og skæres ned i udstillingerne.

Jeg har i øvrigt meget svært ved at tro på ret mange breed bis og slet ikke i kat. 4. Det to første udstillinger i år med de nye kategorier har ikke vist ret stor stigning i antallet af katte. Her i weekendenvar der mellem 28 og 30 katte i kategorien. så min 100 for bare et Breed Bis er svært at forestille sig.

Jeg har fundet Hejse Kro i Fredericia

990kr for et enkelt værelse med to overnatninger :slight_smile:
Jeg synes stadig det er dyrt, men det koster næsten det samme i benzin på en weekend, og søvn er også vigtig :slight_smile: Sådan da hehe

Så håber jeg bare at der kommer noget middag evt. lørdag aften hvor en masse udstillere/dommere hygger sig sammen, som Jyrak plejer at arrangere :slight_smile:

Bare lige sådan en total sidebemærkning…har i nogensinde overvejet at gå sammen og leje et sommerhus med flere værelser? Udenfor højsæsonen er det jo ikke så dyrt, og der lejes også ofte ud i kortere tid end den normale uges tid.

Jeg har selv gjort sommerhuse rene for Novasol/Dansommer for flere år siden, og jeg ved, at der var huse, hvor hund fx. var tilladt at have med. Så hvorfor ikke også kat? :slight_smile:

[QUOTE=Diana F;1274298]Bare lige sådan en total sidebemærkning…har i nogensinde overvejet at gå sammen og leje et sommerhus med flere værelser? Udenfor højsæsonen er det jo ikke så dyrt, og der lejes også ofte ud i kortere tid end den normale uges tid.

Jeg har selv gjort sommerhuse rene for Novasol/Dansommer for flere år siden, og jeg ved, at der var huse, hvor hund fx. var tilladt at have med. Så hvorfor ikke også kat? :)[/QUOTE]

Ofte kan det være meget svært at vide hvor meget det er muligt at lukke mellem rum og holde kattene fra hinanden :slight_smile:

Altså i ALLE de sommerhuse, jeg har rengjort gennem tiderne, har der da været døre ind til ALLE soverum. :slight_smile: (pånær til hemse, men det er jo heller ikke et reelt soverum)
Og hvis man er i tvivl, så er det da bare at spørge…

[QUOTE=Diana F;1274298]Bare lige sådan en total sidebemærkning…har i nogensinde overvejet at gå sammen og leje et sommerhus med flere værelser? Udenfor højsæsonen er det jo ikke så dyrt, og der lejes også ofte ud i kortere tid end den normale uges tid.

Jeg har selv gjort sommerhuse rene for Novasol/Dansommer for flere år siden, og jeg ved, at der var huse, hvor hund fx. var tilladt at have med. Så hvorfor ikke også kat? :)[/QUOTE]

Ganske god ide - men personligt, vil det aldrig blive noget for mig, så ofre jeg hellere de lidt flere penge, eller køre det længere frem og tilbage :slight_smile:

Jeg har også haft lejet hytte på campingplads sammen med en anden udstiller - vi havde to soveværelser (og i princippet mulighed for at lukke mindst én kat på badeværelset, hvis hemsen også var i brug som soveplads) til 600 kroner pr. nat.

Nu hvor jeg sidder ved en rigtig computer og bedre kan søge, kan jeg fortælle, at det er her http://www.booking.com/hotel/dk/medio.da.html?aid=318615;label=New_Danish_DA_19114762585-HD3JhHHA5OZJqYNkZOe3vQS75168950665%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=9b1619305166c6118c1eafb75dfce769;dcid=1;checkin=2016-06-18;checkout=2016-06-19;dist=0;room1=A%2CA;sb_price_type=total;srfid=42293d037943d1fc1476c76b17af87703af21aa3X1;type=total;ucfs=1&, jeg boede i sin tid.

Og her er en søgning på bed and breakfast fredericia - dobbeltværelse natten mellem 18. og 19. juni http://www.trivago.dk/?iPathId=484163&bDispMoreFilter=false&aDateRange[arr]=2016-06-18&aDateRange[dep]=2016-06-19&aCategoryRange=0%2C1%2C2%2C3%2C4%2C5&iRoomType=7&sOrderBy=price%20asc&aPartner=&aOverallLiking=1%2C2%2C3%2C4%2C5&iGeoDistanceLimit=20000&iOffset=0&iLimit=25&iIncludeAll=0&bTopDealsOnly=false&iViewType=0&aPriceRange[from]=0&aPriceRange[to]=0&aGeoCode[lng]=9.753665&aGeoCode[lat]=55.565681&f[30]=1&bIsSeoPage=false&mgo=false&th=false&aHotelTestClassifier=6110&bSharedRooms=false&bIsSitemap=false&rp=&sSemKeywordInfo=&cpt=48416303&bRecommendedItem=false&iFilterTab=1&isRetina=false&

Tilsvarende søgning for Middelfart http://www.trivago.dk/?iPathId=484077&bDispMoreFilter=false&aDateRange[arr]=2016-06-18&aDateRange[dep]=2016-06-19&aCategoryRange=0%2C1%2C2%2C3%2C4%2C5&iRoomType=7&sOrderBy=price%20asc&aPartner=&aOverallLiking=1%2C2%2C3%2C4%2C5&iGeoDistanceLimit=20000&iOffset=0&iLimit=25&iIncludeAll=0&bTopDealsOnly=false&iViewType=0&aPriceRange[from]=0&aPriceRange[to]=0&aGeoCode[lng]=9.747172&aGeoCode[lat]=55.497204&f[30]=1&bIsSeoPage=false&mgo=false&th=false&aHotelTestClassifier=&bSharedRooms=false&bIsSitemap=false&rp=&sSemKeywordInfo=&cpt=48407703%2C5000&bRecommendedItem=false&iFilterTab=1&isRetina=false&

Begge de to sidste søgninger inkluderer selvfølgelig det filter, der hedder kæledyr tilladt :slight_smile:

Men efter at have kigget lidt mere på udstillingen, lyder den da som lidt af en oplevelse, så jeg overvejer såmænd selv at tage med - og følges nok med en af mine killingekøbere, så det bidrager da lidt til kat. 3 :slight_smile:

vi vil ihvertfald være at finde på den udstilling, bliver spændende at prøve sådan et show og så er det jo for os en slags generalprøve på ws i wien:p

jeg håber virkelig på at min kat er drægtig på det tidspunkt, så jeg bliver pænt hjemme - det er liiiidt dyrt at køre til Middelfart bare for at køre derned :ups: :slight_smile:
så skal det i hvert fald være fordi andre i aalborgområdet vil med på roadtrip den ene dag dernede og man så fylder bilen, så turen ikke bliver så dyr :slight_smile: