FeliWay (stikkontakt problem)

Hej alle :slight_smile:

Jeg har idag modtaget FeliWay Optimum diffuser til stikkontakt, men problemet er, at alle mine stik-huller er lodrette, ikke vandrette som sådan en diffuser skal sidde i, og den må ikke sættes i en forlængerledning eller adapter :sweat_smile:

Har nogen her evt sat den i forlængerledning uden problemer, eller idéer til hvad jeg kan gøre for at bruge den? :face_holding_back_tears::pray:t2:

På forhånd tak fra Lunte (mig), Missemor og Samhain (Sammy, Missemors søn :heart:)

8 Synes om

Har ingen erfaring med Feliway, men helt generelt har jeg svært ved at se nogen som helst årsag til, at den ikke skulle kunne sættes i en forlængerledning - om strøm-udtaget sidder fast i væggen eller for enden af en ledning er da same/same?

Medmindre man har lavet diffuseren om, kan kuglen drejes, sådan at flasken kommer i den rigtige stilling.
Det kan min i hvert fald, men den har mange år på bagen …
Ellers kan du vel placere forlængerledningen sådan, at dimsen kommer på højkant … :gruble:

5 Synes om

Naaaaiiiii altså du er sq da en skat lige at vide det, og du har helt ret, den kan sq drejes! :star_struck:🫶🏻

Tusind tak! :heart:

7 Synes om

Ja det giver ikke meget mening, men det står i brugsforvirringen at forlængerledning er no go :sweat_smile:

Men en venlig sjæl fortalte lige at stikket på difusseren kan drejes :smile:

Man ku’ mistænke, at der er tale om en oversættelsesfejl - men det er jo så underordnet, når løsningen var så ligetil… :sunglasses:

Dejlige Missemor og Sammy :heart:

Godt, at den kunne drejes.
Der advares normalt kun mod lange forlængerledninger til store strømslugere.
Advarslen fra FeliWay må skyldes risiko for, at den rives på gulvet, hvis man får rykket i ledningen.
Amerikanske producenter skal tage højde for ALT i deres brugsanvisninger.

3 Synes om