Felix vådfoder hvor?

Google er ikke min ven i dag.
Jeg har googlet ‘Felix vådfoder/kattemad/kæledyr/dyrefoder’ og fabrikanten Purina, der desværre ikke oplyser forhandlere.
Søgninger på Føtex, Lidl, Aldi med div. kombi’er gav heller ikke noget.
Så nu spørger jeg de kattegale:
Ved du, hvor man kan købe Felix vådfoder-poser?

De misser, jeg passer, synes nemlig, at Felix “Ofen-schmaus” er alle tiders!
Okse-varianten forsvandt som dug for solen, mens Opticat (kender heller ikke forhandler) blev ignoreret.

Nu gætter jeg på, at det er købt i en nærliggende Føtex, Lidl, eller lignende.
Hvis nogen herinde ved, hvor man kan købe det, så sig endelig til :tak:

Jeg mener at Felix er lig med Pussi. Felix hedder den vist på tysk :slight_smile:
Opticat er fra Lidl.

Felix er måske lig med Pussi da de kommer fra samme fabrikant men Victoria vil ikke spise Pussi.

Embalagen er den samme men der må være forskel i indhold :slight_smile:

Felix købes på zooplus og jeg købte et par dåser af det over grænsen. Der var ingen sukker i, så tog chancen. Det er første gang Freja bliver siddende så længe ved sin skål. :slight_smile:

Pussi er vist = Felix. De har ihvertfald samme forside. :slight_smile: Pussi har jeg set i Super Best og vist også Føtex (:?) som det eneste sted.

Jeg så Felix i MaxiZoo i går …Og jeg mener IKKE det er det samme som Pussi - Mine kræ gider Ikke Pussi, men gerne Felix

De ser ens ud og kommer begge fra Puritina mener jeg :slight_smile:

Tak for input :ok:
Jeg må prøve Føtex og Lidl på mandag, men den opdrætter, jeg passer misser og serverer guf for, oplyser, at hun bestiller det hjem fra Zooplus eller lignende.
Den variant, der var “ovnstegt”, var de ellevilde med!