Fellini hos kattefotografen

Her er de 4 billeder, jeg valgte af Fellini hos Kattefotografen i Brædstrup. :smiley:

Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg synes om redigeringen af halen men det MÅ godt nok også være svært at fotografere kulsort på kulsort.

Jeg er i hvert fald godt tilfreds :thumbup: Og så har han bare lige fanget den der lille sure citron mund :hjerte:

Hvor er han flot - og sikke smukke øjne han har :hjerte:

Han er simpelthen bare rigtig flot…

(Men hans hale, den er vel ikke brunlig rigtigt???)

Gode billeder. Men ja, hvis hans hale i virkeligheden er sort og ikke brun, så … :confused:

Smukke billeder, men halen er da vel ikke sort rigtig vel? for så er det godt nok en forkert billedbehandling…

hvorfor fotografen ikke valgt en anden farve baggrund … når halen er sort ! det ser da lidt spøjs ud med den farve den har …

Kattefotografen har KUN sort baggrund, hvor lysets farve er den, man vælger.

Og jo Fellini er kulsort på hale, hoved og plet. :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;1013041]Kattefotografen har KUN sort baggrund, hvor lysets farve er den, man vælger.

Og jo Fellini er kulsort på hale, hoved og plet. :)[/QUOTE]

ok ! men jeg syntes altså at det er en ommer med de billeder … ikke for at genere nogen:ups:

Fellini er jo altid smuk:hjerte:, men det med halen er nu ikke så heldigt… :wink:

Det første er jeg helt vild med :slight_smile:

… og ellers enige med de andre i det med halen… lidt øv. Men flot er nu alligevel :slight_smile:

Jeg aner ikke noget om billedredigering.
Evt en herinde fra kan prøve at rette det, eller skal det være fra original filen?

Kunne måske godt gå hen og skrive en mail mht. det sidste billede, om halen ikke kan redigeres på en anden måde for den ser både brun og våd og beskidt ud der.
På nr. 3 billede er jeg tilfreds nok. Når der er SÅ skarp lys på kommer sort jo altid til at se en smule brunt ud men aldrig så grumset og “beskidt” som på det sidste.

Tak for roserne :slight_smile:
Er helt vild med hans øjenfarve på billederne :hjerte: og den lille mund

[QUOTE=ThildeL;1013066]Jeg aner ikke noget om billedredigering.
Evt en herinde fra kan prøve at rette det, eller skal det være fra original filen?

Kunne måske godt gå hen og skrive en mail mht. det sidste billede, om halen ikke kan redigeres på en anden måde for den ser både brun og våd og beskidt ud der.
På nr. 3 billede er jeg tilfreds nok. Når der er SÅ skarp lys på kommer sort jo altid til at se en smule brunt ud men aldrig så grumset og “beskidt” som på det sidste.[/QUOTE]

Der må IKKE ændres i billederne - det kan koste 5.000 kr.

Så må han jo få en fin mail.

For Fellinis hale var hverken brun, beskidt eller våd da han var i studiet…

Typisk mit held…

[QUOTE=ThildeL;1013083]Så må han jo få en fin mail.

For Fellinis hale var hverken brun, beskidt eller våd da han var i studiet…

Typisk mit held…[/QUOTE]

jeg syntes da du skal prøve at skrive til ham, og forklare ham at du ikke er helt tilfreds ! … for det er da ikke helt godt med den hale … men ellers ser Fellini skøn ud på billederne !!!

Er det ikke fordi man ser undersiden af halen?

Ser undersiden?

Undersiden kan man slet ikke se på grund af billedet er så mørkt der.

Med undersiden mener jeg bagsiden, hvor dækhårene ikke sidder.

Jeg har set Fellinis hale - og den er gnistrende sort.
Hele halen.

Og jeg er enig om at det lys ikke gør noget godt for halen.

Ok. :slight_smile:

Håber du kan få det rettet.