Fellinis indflytning! (Billedspam)

Dejlige billeder - hvor er han dog bare fin, den lille harlekin. :hjerte:

Det må naturligvis være underligt for Hector med sådan en uromager i huset, men når weekenden er gået, vil det sikkert være, som om de har kendt hinanden altid. :slight_smile:

Stort tillykke med ham, og han ER dejlig :hjerte:

Tillykke med sammenføringen, de 2 skal nok få meget glæde af hinanden :slight_smile:

Han er så fin, den lille Fellini, med sin sorte hale :slight_smile:

Men du har glemt at tage billeder af ham fra højre side, så man kan se han lille, sorte skønhedsplet :hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;945884]Dejlige billeder - hvor er han dog bare fin, den lille harlekin. :hjerte:

Det må naturligvis være underligt for Hector med sådan en uromager i huset, men når weekenden er gået, vil det sikkert være, som om de har kendt hinanden altid. :)[/QUOTE]

Ja der er i hvert fald intet I vejen for at lege sammen :smiley: Og tak!
Men harlekin er han nu ikke. Han er Van :slight_smile: Han har ikke nok farvepletter til at komme i Harlekin kategorien :slight_smile:

[QUOTE=Winnie Nielsen;945888]Stort tillykke med ham, og han ER dejlig :hjerte:

Tillykke med sammenføringen, de 2 skal nok få meget glæde af hinanden :)[/QUOTE]
Tak :smiley: det går over al forventning ja <3

[QUOTE=galath;945913]Han er så fin, den lille Fellini, med sin sorte hale :slight_smile:

Men du har glemt at tage billeder af ham fra højre side, så man kan se han lille, sorte skønhedsplet :hjerte:[/QUOTE]
Guuuuud ja det kan jeg da godt se! Han er altså svær at tage billeder af med hans badutspring :stuck_out_tongue:
tager lidt flere i dag og sætter ind af kyssepletten også :smiley:

Så flyttede han ind, den fine lille dreng … :inlove:
Tillykke med ham.

for søren han er SÅ lækker! :hjerte:

:smelter: :smelter:

Han er GODT nok en flot mis! Tillykke med ham. :slight_smile:

Tusind tak allesammen :smiley:

Har fundet ledningen til mit kamera!! :wehu: Så NU kommer der gode billeder (i morgen) :smiley:
Og de inkluderer også den lækre skønhedsplet/kysseplet :smelter:

[QUOTE=ThildeL;946298]Tusind tak allesammen :smiley:

Har fundet ledningen til mit kamera!! :wehu: Så NU kommer der gode billeder (i morgen) :smiley:
Og de inkluderer også den lækre skønhedsplet/kysseplet :smelter:[/QUOTE]

Hvor bliver de billeder af :venter::venter::venter:

Er igang med at lægge billeder over :tihi:

Jeg er desværre aaalt for langsom til at få fat i kameraet når Hector og Fellini leger, men der kommer lidt af dem sammen :stuck_out_tongue:
Når de når et tidspunkt hvor de putter helt tæt sammen kommer der også flere :stuck_out_tongue:

Skøøøøønne billeder af dem altså!! :smelter:

Ej jeg kan ikke finde ud af de billeder nu. :ked:

De er ALT for store når de er taget med kameraet, og ved ikke hvordan man gør dem mere passende små. Og så vender de den forkerte vej. :eksplosion:

Kast dem ind på FB først, og træk dem så her ind :slight_smile:

Ok prøver den vej, men må nok spørge om hjælp når de er kommet på FB :stuck_out_tongue:

Når de er på FB, højreklikker du bare på det billede du vil have herind -> vælger kopier -> hopper ind på KG -> højreklikker hvor du vil have billedet ind og vælger sæt ind :slight_smile:

Det virker ikke :frowning:

Jo da

Jeg kan ikke få det til at sætte noget billede ind.
Og skulle jo også gerne vende den rigtige vej :tihi:

Så kunne jeg ved hjælp fra Imageshack og Mike :thumbup:

Synkronsnorken i sengen i morges :wehuu:

Hihi “Find Fellini” :tihi: Han bliver helt usynlig i sengebetrækket. Her ligger de på hver side af mig.

Her kan ses den laange hale og kyssepletten :wehuu:

Her leger han med snoren på mit kamera. Undskyld størrelsen men kan altså ikke finde ud af det her :ups: