Festlig bryllupsceremoni

Skal jeg nogensinde slæbes i en kirke for at blive gift, så bliver det på denne facon:ok::ok::ok::ok:

[ame=“JK Wedding Entrance Dance - YouTube”]YouTube - JK Wedding Entrance Dance[/ame]

Ej hvor er det bare godt gået :thumbup:
Dejligt med lidt nyt liv i de gamle traditioner :ok:

[quote=Celina;236181]Ej hvor er det bare godt gået :thumbup:
Dejligt med lidt nyt liv i de gamle traditioner :ok:[/quote]

Ja - Jeg syntes det er genialt fundet på. Dog tror jeg at hvis vi lavede dette nummer, ville der blive begravelse bagefter. Min mormor ville dratte ned af bænken…

:tihi:
Tror jeg også nogle fra min familie ville, men pyt, ikke alt skal være så forstokket :stuck_out_tongue:

hvor er det sejt… hvis det ikke var lidt for sent villejeg også have haft den version :slight_smile:

jeg sys det er så fedt lavet. Viste det lige til kæresten, og han siger foregår det på den måde kan vi godt blive gift… så gitze og celina, det kan være i får lov at gøre det som brudepiger :stuck_out_tongue:

Det er sørme nogle gode venner, det brudepar har.

Bruden virker dog lidt pinligt berørt. Er hun ikke rød i hovedet?

top - jeg danser gerne for sammen med Celina på vej op af midtergangen…

Hehe, det kunne være så sjovt!

Jeg giver gerne et lille nummer af mine specielle hemmelige dansemoves :stuck_out_tongue:

Haha, fantastisk! -thumbs -thumbs

Jeg må altså indrømme at der er for meget cirkus over det til min smag :thumbdown:

Det kunne helt sikkert være sjovt at opleve sådan et bryllup, men aldrig nogensinde om jeg ville stille mig selv til skue på den måde.

Jeg synes at bryllupper er romantik i særklasse, hvor man gennem hele dagen fejrer kærligheden mellem 2 personer. Så det ville virke helt akavet på mig, at skulle gøre det i det tempo. :slight_smile:

Os’ mig, os’ mig - jeg kan se for mig, hvordan koreografien er blevet til: Just make a move - og den bliver så udbygget og gentaget, derfor er det ikke svært for nogle af gutterne (f eks ham med bokse-bevægelsen).

Og jo, det var måske lidt for “amerikansk”, men sjovt!

Hvad jeg egentlig er mest imponeret af, er, hvordan de har fundet så mange dansende mænd!
90% af alt hankøn (OK, måske kun 80%) er jo ikke til at drive ud på et dansegulv, de er skrækslagne for det :uha:

Men de gutter der, de kastede sig ud i det med fryd, og nogle af dem kunne ovenikøbet nogle krævende stunts, deres vægt og alder taget i betragtning (jeg har så aldrig kunnet slå en kolbøtte, uanset vægt og alder :tihi: :ups: ).

Flot, synes jeg. Og man kan sagtens finde mere pinlige bryllupsvideoer end den. OK, brudens decolletage var måske ikke så heldig, men ellers skulle jeg ikke brokke mig :ok:

Sådan vil jeg også giftes.
:tihi::tihi:

Har engang set en video hvor brudeparret skulle danse brudevals.
Det blev en sjov opvisning af alle mulige danse lige fra dirty dancing til Travolta . Vild sjov. Dengang tænkte jeg - wauww sådan skal min brudevals også være.-LOL-LOL-LOL

Hilsen Sanne som er med på den værste

Åh ja - var det mig, så fik vi nok gennemgået dansens historie i praksis frem til ca 1900.
Med masser af 1700-tals-menuet, og den er en hel del sjovere end Elverhøjs (som er 1800-tals, hvor dansene blev enklere og enklere, ked’ligere og ked’ligere).
Mit drømmebryllup skulle ikke efterfølges af lang middag med sange og taler, men med dansebal!
Forfriskninger i sidelokalerne, Lange Jørgen som dansemester, sikken fest!

Nå, men der mangler jo ligesom en nødvendig rekvisit…