Jeg skal have lavet en koloskopi, og jeg lever normalt af fiber og proteiner og meget lidt kylhydrater - nu skal jeg så lave det om et par dage pga undersøgelsen.
Jeg er sådan i tvivl om, hvad jeg må spise. Dog kan jeg finde lidt online - men hvad med Skyr og bananer? Skal jeg holde mig fra det?
Ih det er irriterende. Har lavet en livsstilsændring, og nu skal jeg faktisk spise alle de usunde ting igen
[QUOTE=lenschow;1255487]Jeg skal have lavet en koloskopi, og jeg lever normalt af fiber og proteiner og meget lidt kylhydrater - nu skal jeg så lave det om et par dage pga undersøgelsen.
Jeg er sådan i tvivl om, hvad jeg må spise. Dog kan jeg finde lidt online - men hvad med Skyr og bananer? Skal jeg holde mig fra det?
Ih det er irriterende. Har lavet en livsstilsændring, og nu skal jeg faktisk spise alle de usunde ting igen
Der er uden tvivl masser af fibre i bananer, så dem tror jeg ikke, du skal spise. Skyr er et mælkeprodukt, men fibre tror jeg ikke, der er i. Jeg kan ikke lige se, hvor de skal komme fra - hvis det er naturel. Desuden vil jeg tro, det står på bøtten, hvis der er fibre i.
Men jeg må gerne spise proteiner… det er fibrene jeg skal undgå… Jeg har søgt hele dagen at finde et svar om Skyr… men ikke en gang butiksdamen, der ellers ved ALT, viste det, så jeg lader det stå
Jeg har lige tjekket alle vores skyr i køleskabet (ja, vi køber meget!). Både natural, cheasy’s vanilje og cheasy’s drikkeskyr viser ingenting om fibre desværre
mælkeprodukter indeholder ikke fibre, ingen af dem og derfor står der så ej heller noget om fiber indhold på skyrbøtten. Men er det et mælkeprodukt der er fiberberiget så står der noget om fiber indhold.
Jeg må spise andre mælkeprodukter men var meget i tvivl om lige denne og har en halv liter - åbnet på køl som jeg ville være ked af at bare smide ud for kan ikke holde til efter torsdag
Kan lige tilføje, at den søde apoteker og diætist som jeg hentede min medicin ved siger, at Skyr må man gerne spise - så står det helt klart hvis nu en anden skal have undersøgelsen og googler tråden frem