Fighter er ikke mere

Fighter, vores lille ammekilling fra Roskilde Internat, som vi har haft siden han var under et døgn gammel, er blevet lagt til at sove.

Fighter kastede pludselig op og var meget apatisk, så vi kørte hurtigt ud til internatets dyrlæge. Dyrlægen kunne høre en raspen i Fighters lunger, og mente at han måtte have lavet en fejlsynkning med lungebetændelse til følge.

Internatet havde desværre ikke ressourcer til at indlægge ham, og desuden mente dyrlægen at Fighter var så dårlig, at det kun var et spørgsmål om tid uanset behandling.

Vi er sønderknuste herhjemme. Fighter var ualmindeligt sød, kælen og kontaktsøgende og var kravlet dybt ind under huden på os allesammen, i løbet af de 5 uger vi nåede at have fornøjelsen af ham. :blue_heart:

Jeg er så gal på mig selv, over at jeg ikke gav internatets dyrlæge fingeren, og tog Fighter med ud til min egen dyrlæge. Har spekuleret som en gal over, om der slet ikke kunne være blevet gjort noget for ham.

Det var da trist. :lys: Og man kommer vist altid i tvivl om hvorvidt man kunne have gjort mere …

1 Synes om

:lys:
:cry:

1 Synes om

Hvor er det trist læsning, og jeg forstår udmærket din tvivl

Et lys for fighter :lys:

1 Synes om

God rejse, lille ven :lys:

og :kram: til jer, Annie - du må ikke være for hård ved dig selv.

1 Synes om

:lys:

:kram:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Åh Annie :heart: Du må ikke slå dig selv oven i hovedet. Tak til dig og familien for at give ham en chance og tage ham til jer i jeres hjerter :heart:

Sov godt lille Fighter :broken_heart:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Sov sødt, smukke lille Fighter :lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Mange tanker herfra.

Hvil i fred Fighter :lys:

1 Synes om

Lille Fighter… :cry:
Du fik godt nok kun 5 uger - men jeg tror ikke, du kunne ha’ brugt dem et bedre sted. :heart:

4 Synes om

:kram:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om