Jeg er så glad for mine stribede missepiger, de er altså skrappe til at købe det jeg ønsker mig allermest
Jeg har længe haft kik på en relativ ny hudplejeserie, som er fremstillet af naturprodukter plukket i nordsjælland, og sørme om ikke mine striber lige netop havde fundet frem til det. Så af dem fik jeg :
Åh ja
Af min datter en føntørre, en halskæde med vedhæng, katteøreringe med lilla sten og en ny lilla mus til min pc
Af min Mor årets Georg Jensen juleophæng.
Jeg fik en stavblender, en ny 3-i-en til min nøglering og 500,-
Desuden fik jeg foræret den PC jeg sidder ved. Det er en jeg lånte af min søn, da min bærbare døde, men nu er det min Desuden gav han mig et sæt spritnye højttalere til den
Her var det også en hyggelig og indbringende aften:)
Morten havde fundet den bogserie hos et antikvariat, som jeg havde ønsket mig - og som jeg godt vidste, det kun ville være Morten, der ville forsøge at finde Den hedder Realkredit Danmarks serie om bygningskultur og består af 11 bøger med titler som f.eks. “Gamle danske døre” - virkelig nørdet og helt vildt hyggelige at læse;)
Mine svigerforældre havde fundet Ken Folletts nye bog og 4 store kopper til mig:)
Af svigerinden med familie fik jeg 2 virkeligt fine kæmpekopper, en pakke te og en pakke kaffe.
Mine forældre gav mig 2 fine undertrøjer og en mascara.
Og jeg vandt også mandelgaven, som var 2 lækre poser kaffe.
joooo fik faktisk en hel masse jeg havde ønsket mig.
den største gave var nu trods alt at min lillebror og hans kone alligevel valgte at komme til juleaften, trods den tragedie der var sket i hendes fam.og vi havde den mest fantastiske juleaften og vi hyggede bare igennem.
men af pakkegaver fik jeg
2 par puma underbukser
et par deoderanter
1 lækker hovedpude
sort satin sengesæt
sons of anarchy dvd sæson 6
bogen jeg lever stadig
dvden og bogen fik jeg så i 2 eksemplare, så der er lidt der skal byttes
Jeg fik ingen gaver juleaften, men havde også nok at gøre med at samle nevøernes Lego og Playmobil
Gaven fik jeg i mandags, da bilen fik vinterdæk. Havde egentlig bare ønsket mig en alm. GPS, men fik sørme det integrerede navigationssystem af familien, som snakker med bilens computer (og min telefon via stemmestyring) og har alverdens funktioner. Jeg havde købt den med al forberedelsen installeret, så det var ret nemt lige at få det plugget i hos forhandleren. Det er ved at være en lille luksusbil, jeg har mig
Ja da
(Bla en kæmpe pengesum i arv fra min afdøde moster )
kähler vaser
gavekort til både tøj og indretning
vissevasse Odense plakaten
kjole
smykker
køkkenudstyr
salatkogebøger
abbonnement til boligmagasinet
håndklæder
en brødkasse hvor låget er skærebræt
andy mcdermott bøger
kattelegetøj
to toilettasker
Jeg fik nogle dejlige ting - blandt andet fra min bror som virkelig overraskede mig .
Et kort hvor der stod - her skulle have ligget 2 dvd film, men kunne ikke skaffe dem, så du får istedet alenetid med mig og en tur i biffen, eller kattesitning hvis du har mere brug for det !
Dejlige knægt ( på 26 og forlovet) men stadig min møffe
Vi holdt sammenskudsjul hos min bror og svigerinde med hendes mor og far samt bror med kæreste. Havde været nooooget skeptisk da vi i mange år kun har været 3 til jul hjemme og i meget uformelt og roligt tempo. Men det var vildt hyggeligt og ingen stressede.
Af min ene mette som jeg egentlig ikke er på gave med fik jeg to snefnug i metal - de er så fine og jeg eeeeellllssskkkeeerr sne.så det var også en lille ting som skabte megen glæde.
Af min anden mette fik jeg billeder af vores ferie tur med hendes lille datter som jeg holder uendelig meget af. Det var også en skøn gave!
Jeg har fået en fin ny knald lilla haglöff rygsæk samt tilskud til en ny pc af mine forældre
en cd af svigerinden
og ikke mindst gode adventsgaver blandt andet : hoptimist æggeur(lilla), menu stager (lilla) og en ny gryde
Julen er børnenes fest i vores familie så ingen gaver til voksne.
Men vores lille niece gav os nu en fin lille bog med billeder af hende selv fra 2013-2014
Og så var det bare en glæde at se hende pakke gave op og ser glæden stråle ud af hende.
I pakke legen var jeg heldig at få en pakke og det var en plasticbeholder til kage
Både alene og fælles med Claus fik jeg nogle skønne gaver:)
Selv fik jeg:
En bog i serien om Bones skrevet af Max Allan Collins
Håndklæder
Termokande og kalender købt ved kattens værn
Game of thrones sæson 2
Og bedst af alt et gavekort til en ny sofa fra Claus:hjerte:
Fælles fik vi:
CSI New York sæson 7 og 8
Billede af nevøerne
Biograf billetter
Biograf billetter og tur på burger king
Claus fik så også nogle spil der stod på vores fælles ønskeseddel, ligesom håndklæderne jeg fik, så vi får god glæde af hinandens gaver også:)
Jeg opdagede bare slet ikke, hvad det var, før jeg kom hjem for lidt siden og fik dem pakket helt ud. I går aftes konstatere jeg bare, at det var et par krus uden at tage dem ud for at se nærmere på dem
En tusse fra forældrene kan lige betale for de nye senge og hængekøjen til Pet-Fun-træet.
Et skønt foto af min nevø.
Min mand og jeg giver ikke hinanden julegaver.
Af min ene søn, som er computernørd, har vi fået en bærbar computer. Ikke en ny, men en han har brugt maaaange timer på at “bygge/ repare” til os.
Og af min anden søn og hans familie, som vi fejrede jul med her i eftermiddags, fik jeg en lækker pyjamas. Min mand fik en fin flaske brandy.
Vi fik en uventet julegæst i aftes. Min søn ringede i går eftermiddags og spurgte om der kunne blive plads til en til. Hans barndomsven havde ingen at holde jul med, og selvfølgelig kunne der det. Han skulle da ikke sidde alene, så vi havde en hyggelig aften sammen med de to “drenge”.
Jeg fik ikke så mange - men jeg giver til gengæld heller ikke mange
Af mine chefer fik jeg en hyggepakke med lidt chokolade og karameller og en god, tyk bog og af mine forældre fik jeg et skærebræt i bambus og et sæt osteknive. Intet af det var noget, jeg havde ønsket mig og osteknive ville jeg aldrig selv have brugt penge på, men kvaliteten er vist god og de skal da nok komme i brug en dag
‘Mig selv’ købte en lækker bordlampe i kobber med en flot stor glødepære og fra misserne fik jeg to ringe i henholdsvis gummi med blodsten og perle og gummi med glas. Alt hjembragt fra Stockholm
Happy lights lyskæde i farven “kopenhagen”
Maanesten halskæde i guld (som nok bliver byttet til rosaguld eller sølv)
Hvid lyngby vase
Rødt halstørklæde med hvide katte på
Bogen “Monster” af Frank Peretti
Rød Le Creuset saltkar
To hviskestykker
Gulvtæppe fra IKEA
Billedhylde
Jamie Oliver savietdispenser
Gavekort til Matas
Elkedel