Fin lille mis søger nyt hjem

Jeg har en fin lille højst sandsynlig hunmis der holder til her. Mine katte Alfred og Fiona og hunden synes ikke hun skal bo her og det fortæller de hende ret direkte! :disappointed_relieved:
Jeg har fremlyste hende herude uden resultat. Og sker der ikke snart noget så kommer hun på internat. Medmindre nogen herinde eller nogen de kender vil overtage hende ? :hugs:
Hun er meget sød og jeg kan komme til hende og kæle med hende. Hun trænger til mere mad, at blive tægefri ja i det hele taget at blive passet. Hun er absolut ikke vildkat men nok hjemløs. Katten befinder sig her i Tørring området udenfor Vejle.

4 Synes om

Sikke en fin lille mis.

Jeg ville tage hende og kontakte internat og se om de har mulighed for at tage hende.

Du har fremlyst hende, så der er nok ikke en ejer, så ja hjælp mis til internat så hun kan få sit eget smørhul :slight_smile:

1 Synes om

Sjovt de altid kommer her til mig. De ved nok jeg ikke lader dem i stikken. :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Hvor er hun bedårende - håber hun finder et hjem snart, så hun kan blive forkælet som hun fortjener. :kryds:
Tak, fordi du tager dig af hende :blomst:

2 Synes om

Tak. :heart_eyes:Jeg tænker det bliver internat en af de første dage. Brande eller Lund ved Horsens? Nogen anbefalinger? :thinking:

Jeg kender ingen af de nævnte internater - men de er sikkert i orden. :ok:
Så er det bare om de har plads til den lille søde. :kryds:

1 Synes om

Ja hun har fortjent et dejligt hjem. :heart::four_leaf_clover:

1 Synes om

Ellers vil alle have kat pt, så måske en annonce på dba vil være nok?

1 Synes om

https://www.dyrenesbeskyttelse.dk/adopter/kat/brande-internat/20bk-0722

Min lille hittemis mangler stadig et hjem, hun gik altså lige i hjertet på mig. :heart: for 975 kr er hun neutraliseret, vaccineret, chippet og registreret og har fået orme og loppekur! De valgte så at døbe hende Agnes.
Del gerne!

5 Synes om