Find en kat

jeg har lige købt et lammeskindstæppe som jeg har sukket efter længe, og nu ligger det på chaiselongen på sofaen, og det nyder Zalsa i den grad. Men hun forsvinder lidt i det. Kunne være jeg skulle have fundet det i en anden farve.

Hihi århh hvor er hun kær :wehuu:
Det ser helt sjovt ud at hun nærmest forsvinder i det :tihi:

hahaha - hvor er det godt :slight_smile: det er virkelig kært!!!

Tak i to søde mennesker. ja man skal i hvert fald lige kigge efter inden man smide sig. Men det har godt nok været et hit med det tæppe.

Hun er jo usynlig Hi hi

Ja, man skal da lige passe på hvor man sætter sig haha :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Jeg har et hvidt liggende på gulvet i soveværelset, men det er jo nemt nok at se en sort mis -høhø

Haha … ja, så er det med at se sig for :tihi:

:wehuu: hvor er de dejligt det billede…:wehuu:

Ej et lammeskindstæppe med katteører og øjne.:tihi::tihi::tihi:
Hvor er det et lækkert tæppe og vist nok også kat, kan ikke se hvor katten slutter og tæppet begynder.:slight_smile:
Knus Elin

tak allesammen, det er blevet hendes bedste ven det tæppe. og hun rå spinder når hun ligger der. det er så hyggeligt. jeg tager mig selv i at kæle det en gang imellem fordi jeg tror det er hende der ligger der :stuck_out_tongue:

Ih hvor de klæder hinanden, pels og mis :wehuu:

:klapper: Man kan næsten ikke se hvor lammeskindet slutter og Zalsa begynder. Har også et lammaskind, det er et stort hit! :thumbup: Men jeg er altså ved at kaste op, når de slikker eller sutter på det -brækkesig

Det gør mine ikke… endnu.

Men ville være lækkert hvis Hulk gad at gøre det på tæppet i stedet for Zalsa, så er jeg fri for at ordne knuder på hende hele tiden. så kan jeg ordne dem på tæppet i stedet. det ligger da stille så det må være nemmere.:thumbup:

Gør som vi gør - blind mans touch - før du sætter dig :slight_smile:

måms sådan et lammeskindstæppe kan man altså ikke købe i “min” Bilka :tihi:
:wehuu::wehuu:

LOL rigtigt godt billede :smiley:

[QUOTE=Anika;207683]Det gør mine ikke… endnu.

Men ville være lækkert hvis Hulk gad at gøre det på tæppet i stedet for Zalsa, så er jeg fri for at ordne knuder på hende hele tiden. så kan jeg ordne dem på tæppet i stedet. det ligger da stille så det må være nemmere.:thumbup:[/QUOTE]

Det er jo slet ikke sikkert at dine kommer til at gøre det. Nu har jeg jo siamesere og de har åbentbart ry for at gøre det.

Men ja, pelsplejen ville være super nem, hvis det gik ud over tæppet, istedet for Zalsa :tihi:

[QUOTE=Lord Byron;207706]måms sådan et lammeskindstæppe kan man altså ikke købe i “min” Bilka :tihi:
:wehuu::wehuu:[/QUOTE]

Haha, du mener ikke du kan finde et lammeskindstæppe med øjne og ører ?