Find HOLGER :-O)

Kan du finde det, der IKKE passer ind på dette billede ? ? ?

Teksten til billedet er forøvrigt oversat: 700 katte lever i kattens husly i Californien, USA Linea Lattanzio - grundlæggeren af “House of Cats” - organiseret i sit eget hjem.

Jeg glæder mig til at høre, om I studser over det samme som mig :slight_smile:

Mange hilsner Pia

Hun sidder med en hund? :smiley:

[QUOTE=Pia Nyrup;1061425]Jeg glæder mig til at høre, om I studser over det samme som mig :slight_smile:

Mange hilsner Pia[/QUOTE]

Nej, nej, jeg har faktisk været der, så jeg ved det godt :slight_smile: Det er et imponerende arbejde Linea og en del frivillige hænder lægger i det. Internatet hedder Cat House on the Kings (fordi det ligger ved King River). Her er en lille film:

//youtu.be/gEXibhVKZek

Og mange mennesker har jo et sponsorbarn i Afrika eller lignende - jeg har en sponsorkat på Cat House on the Kings :wink:
VH
Susanne
(og det vi allesammen leder efter er sikkert den lille hund hun sidder med i armene :slight_smile: )

Jeg har fundet de to “odd ones out” :wink:

ØV, hvor er I bare GO’e :slight_smile:

Jeg fatter ikke, at hun, når hun er omgivet af så mange skønne, smukke, dejlige katte, vælger en hund ! ! ! :slight_smile: ! ! !

Jeg har også på et tidspunkt set en udsendelse derfra, det er fantastiske forhold de katte har.

Tak for filmen Susanne :slight_smile:

Camilla, hvad er den anden “odd” ?

Mange hilsner Pia

Hun sidder med en lille hvid hund, men jeg ser en lille rød ruhåret hund også -måske tager jeg fejl;)

For mig at se, så er det to semi-langhårede katte, men billedet er ikke så stor, så…

Mange hilsner Pia