Findes der Renal (nyre) foder på zooplus?

Ja, nu er jeg jo alligevel ved at købe noget på zooplus, og så ville jeg se om jeg ikke kunne købe noget nyrediæt tørkost til Mea der også, så jeg slap for at skulle bestille (og betale fragt) to steder fra.

Søger jeg på renal cat derinde, så dukker der en del op.
http://www.zooplus.co.uk/ask?query=renal+cat&num=20&form=search

Men er der nogen af dem der faktisk er gode nok? Den mest lovende er vist umiddelbart Happy Cat Kidney diet?

Der er jo k/d fra Hill’s og ellers ville jeg være interesseret i at prøve dette foder: Kattovit Kidney/Renal (Renal Failure) | Free P&P £39+ at zooplus! … Kattovit er så vidt jeg ved, et ganske udmærket mærke, ihvertfalt i vådfoder.

Skattekat - Fedt, jeg anede ikke de havde k/d der. Det er ikke poppet op når jeg har søgt på renal, men skal måske søge på kidney også/istedet.

K/d kommer længere ned på siden på det link du har lagt Eva.

Øh … det er da i det link du satte ind i dit første indlæg :stuck_out_tongue: … bare scroll lidt ned af siden …

Ja, jeg så det godt lige før :ups: nogen gange er man bare så blind det halve kunne være nok :ups: -tihi

Ah, der står så også at den er ny, så har nok helt overset den fordi den ikke fandtes på siden, sidst jeg undersøgte det :slight_smile:

Jaja … :fløjte::fløjte::fløjte:

Skattekat -tihi

Du kan også købe k/d her: MedicAnimal
Det er billigere end hos zooplus - også selvom forsendelsen er lidt dyrere :ok: Men hvis du skal handle andet hos zooplus hjælpe det selvf. ikke så meget.

Beydana - Jeg skulle nemlig handle noget andet, hvor jeg så pludselig fik fragten gratis pga. en rabat-kode :slight_smile: Så da jeg alligevel skulle købe nyrefoder i løbet af en uges tid, kunne jeg jo lige så godt slå to fluer med et smæk. Køber nemlig normalt via medicanima eller chemist direct (kommer an på hvad jeg skal have, hvad der er billigst)