Fineste Nuts

Nuts var på sin første udstilling i går. Det havde hun en hel del at sige om. :sweat_smile: Hun klarede sig dog glimrende og blev NOM. :sunglasses: :sunglasses:
Bagefter tog vi toget hjem. Nuts sørgede for, at heller ikke det foregik i stilhed. Det var en laaaaaang tur. :crazy_face:
Vel hjemme i Langå tog drengene godt imod tøsepigen, og i dag nyder hun hjemmelivet. :smiling_face_with_three_hearts:

27 Synes om

Hun er så fin :heart:
Det var hyggeligt at hilse på jer begge to i går :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Jeg var også så heldig, at møde både Nuts og hendes menneskemor i går :heya:

1 Synes om

Blev hun ikke best in show eller misforstod jeg… jeg troede hun vandt over sin søster

1 Synes om

Mange tak for kampen og stort tillykke igen :smiling_face_with_three_hearts:
Fineste sprællepige :smiling_face_with_three_hearts::+1:t2::clap:t2:

1 Synes om

Og jeg glemte at ønske mange gange tillykke for det er da en kæmpe oplevelse første gang man er afsted af få en nom og endnu størrer hvis du fik en bis

1 Synes om

Og jeg fik slet ikke hilst på!

Stort tillykke med sejren til skønneste Nuts :hjerte: :rock:

1 Synes om

Nuts er så fin en lille pige :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Tillykke til Nuts - hun har simpelthen den lækreste smukke farve - er det blå eller et eller andet fancy?

:smelter:

1 Synes om

I lige måde. :grinning: Det var dejligt at få sat ansigter på endnu flere kattegale.

1 Synes om

Nuts vandt NOM over Ulla fordi hendes kæbe på nuværende tidspunkt er en anelse bedre udviklet. Men dommeren (Britta Busse) var vild med Annes kuld (Rosie, Ulla og Nuts) og syntes at pigerne lå meget, meget tæt.

På scenen fik Nuts én stemme, og det blev uafgjort, så vinderen - jeg husker ikke helt hvem - blev trukket ved lodtrækning.

5 Synes om

@Temple_Bar Æv da. Jeg ville gerne have hilst på. :blush:

@Eva Tak. :smiley: Ja, Nuts er blå.

@Katho @_DK_Sugieh @anne_p Særligt en kæmpe tak til jer tre. Tak fordi I gad at have mig og Trompeten :laughing: med på slæb. Det var så hyggeligt. :hjerte:

3 Synes om

Helt enig!

Jeg var forbi i går eftermiddags og hilste på både Luise og Kamilla og hørte da godt om, at de lørdag morgen havde haft Katia med i bilen, men derfra og så til at få sat ansigt på, var der lidt langt :smiley:

1 Synes om

Jeg håber, at vi får muligheden en anden god gang. :grinning:

2 Synes om

Jeg er ret sikker på, Katia stod sammen med os andre, da du ankom … men selvfølgelig, hvis ikke man ved det …

1 Synes om

Jeg kan endda huske, at Luise fortalte en ret malende historie om, hvordan hun måtte sidde i bilen lørdag morgen, fordi de også havde Katja (når jeg ikke ved, hvem vi taler om, ved jeg heller ikke, hvordan det staves :wink: ) med i bilen. Men det betød ikke, at jeg fangede, at det var den Katia :hjerte:

3 Synes om

Katia. :slight_smile: På Facebook hedder jeg Katia Elise Høst. I går havde jeg en lysegrøn striktrøje og lang sort nederdel på.
Men det er altså også svært, når man kun kender hinanden fra internettet. :smiling_face:

Det var så hyggeligt og sjovt :smile: så gerne igen :heart::clap:t2:

1 Synes om

Det var så hyggeligt at have dig med igen :smiley:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: til Nuts med den fine titel :flag:
Od tillykke til dig med Nuts :flag:

1 Synes om