FinnFrode skal have et tilnavn

FinnFrode har netop rundet det 1000 indlæg, og det kan jo ikke bare sådan få lov at gå upåtalt hen. Så nu må vi altså i gang med at finde på et tilnavn til en mand. Dejligt med en lidt anderledes udfordring :stuck_out_tongue:

Jeg håber, at FinnFrode selv vil skrive et par ord om, hvad der karakteriserer ham. Udover en veludviklet humoristisk sans og evner inden for diplomatiet, når bølgerne af og til går lidt højt. Formodentlig opdyrket, når han arbejder i kundeservice hos Post Danmark :høhø:

Han går tur med sin kat, og så interesserer han sig for indhegning af haver og har en stor linkssamling til forskellige løsninger.

Jeg holder rigtig meget af FinnFrode, manden med den stille humor og de rigtige links.

Dog er jeg en klovn til at finde på navne, så der må jeg melde pas.

Håber Finn kan komme med flere stikord.

Diplomatisk, naturelskende, varmhjertet og med dybe Somali rødder

Jamen, jeg er jo næsten lige startet og så allerede dette? Ja sådan kan det gå, når man ikke kan lade være med at sige pæne ting om folks katte… :slight_smile:

Nå, men Somalien er ganske rigtigt min favoritrace, men skal jeg anbefale folk en kat, er mit svar “en voksen kattehjemskat”.
Og så holder jeg af kløer og taler gerne deres sag, hvilket heldigvis ikke er så stort et emne her, som på engelsksprogede fora.
Jeg deler kattenes interesse for at kigge på havens fugle (og egern), men er nok for magelig til at være rigtig naturelsker.
Det er nok rigtigt, at jeg undgår unødige slagsmål og prøver at være diplomatisk. Konfliktsky, kunne man også kalde det… :wink:
Håber det gav lidt - ellers fisk videre. Jeg glæder mig til at se, hvad I kommer frem til.:slight_smile:

hjertet på rette sted… generøs/gavmild… kattemand

men at sætte det sammen til en navn…pas…det er andre meget bedre til

:hjerte:

Husk lige Finn Frodes hang til at være paparazzi over for et lille, frækt egern .

OG han er kærlig og meget-meget humoristisk :ok:

Finn Frode fotograferer finurlige fjollerikker :høhø:

Dyrenes mand - damernes ven :høhø:

Postmand Per med natur i blodet :høhø:

“Dyrenes mand - damernes ven”

Dén synes jeg er både god og sød :ok:

Somali-hooked og hjemløses fortaler med kløerne fremme

Diplomatisk postmand med hang til jordegern (somali kan også godt være et jordegern ik :tihi: )

Diplomatisk postmand med hang til klør 5 :lol::lol:

Diplomatisk kattemand med Somali-kløer

:thumbup::thumbup::thumbup: Dén er go´:D

den her er faktisk afsindig sød :slight_smile: klar min favorit !

Jeg kan ikke lade være med at tænke noget så simpelt som

>> En dejlig engageret mand! <<

for det synes jeg at Finn er! :smiley:
Jeg ved godt at det ikke ligner mig… Men alt omkring Finn “skriger” bare en dejlig engageret mand… :smiley:

Måske noget som passer til Finn Frodes egen hilsen

Forrygende flink fyr med flotte og fede forkælelsesdyr

Diplomatisk postmand med forkælelsesdyr i snor. Jeg husker altid Finn på, at han går tur med hendes højhed prinsesse Snehvide. :thumbup:

:lol: :lol:

Så har jeg lavet en lille opsamling på de indkomne forslag. I får til engang i morgen til at hitte på nye versioner - derefter bliver det afstemning.

[B]Diplomatisk, naturelskende, varmhjertet og med dybe Somali rødder

Finn Frode fotograferer finurlige fjollerikker

Dyrenes mand - damernes ven

Postmand Per med natur i blodet

Somali-hooked og hjemløses fortaler med kløerne fremme

Diplomatisk postmand med hang til jordegern

Diplomatisk postmand med hang til klør 5

Diplomatisk kattemand med Somali-kløer

En dejligt engageret mand!

Forrygende flink fyr med flotte og fede forkælelsesdyr

Diplomatisk postmand med forkælelsesdyr i snor[/B]

Der er ingen nye forslag, og derfor synes jeg, vi skal gå til afstemning. Men måske Finn Frode vil vælge fire stykker ud, så stemmerne ikke bliver spredt alt for meget? Der er jo kommet en del forslag.

jeg skal nok tilføje en afstemning så snart der bliver bet om det :slight_smile:

hvor er der kommet mange gode !!