FIP-rafleboden imorgen og søndag

Ved ikke om det er det korrekte sted jeg laver tråden, men er det ikke, må andre flytte den.
Jeg vil blot oplyse om der er et klatremiljø i FIP-rafleboden man kan rafle sig til…SØNDAG.
SÅ…kom og rafle for fulde hammer…det går til et godt formål og SÆT nu DU vinder et klatremiljø med to huler, gynge og platforme og stiger -thumbs for kun få kroner -dans
Brita -pote

-thumbs -jegkrydser -thumbs -jegkrydser -thumbs -jegkrydser -thumbs -jegkrydser -thumbs -jegkrydser -thumbs -jegkrydser Håber der kommer rigtig mange -thumbs -jegkrydser

Hmmmm må hellere tage lidt håndører med igen til at købe for i FIP standen -thumbs

Hehe. så venter jeg til søndag med at rafle helt vildt [bigloony] -jegkrydser -thumbs -forelsket [bigloony] -jegkrydser

Jeg kan desværre ikke komme, men det er skisme da lidt en gevinst der bydes på -what
Jeg håber, der bliver salg som aldrig før [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Det er nemlig det der skal gøres…rekorden stikkes -thumbs
Kan forøvrigt også meddele der er i hvert tilfælde 1 nullerputseng på spil…om der er flere ved jeg ikke…OG måske et hittekattesmykke…en Peter Pedaltrøje og en sød bamsevovsehund (ENORM SØDDE)…og blødde -høhø
Men tag den store pung med og lad den lavet af muldvarpeskind blive hjemme, så er jeg sikker på Rafle-pigerne IGEN stikker rekorden, så der kommer endnu flere penge til forskning, så der kan knækkes nogle koder, hvorfor vore dyr udvikler det ene eller andet. Dybest set kommer det, vi og ikke mindst vore kræ tilgode…og det ER da en god ting -blomst

Jeg vandt vist Jackpot ved raflen i dag.
Jeg kom hjem med ikke mindre en 3 gevinster.

3 x perfect fit foder bestående af 1x 190 g og 4x 750g

Så ialt 4 ps junior á 190g
12 ps. forskellige á 750g

Så der guf til missene -thumbs

Har tænkt at sponsorere en kage til rafflen engang :slight_smile:

Det ville da være både en sjov og opfindsom gevinst…og hvis den så var i kattefigurform så ville det være lige i øjet.

Whee - jeg raflede søndag for 50 kr - og vandt 10 kg RC [bigloony] -thumbs

jeg vandt en perfect fit kasse med forskellige varianter … men jeg spyttede også 200 kr i både lørdag og søndag… men det går jo til et godt formål og jeg havde ikke regnet med at vinde noget…og misserne jublede…weeeee nyt spændende mad…

og jeg kan fortælle at der blev sat ny rekord i rafflestanden i går søndag idet der blev samlet lidt over 9000 kr ind…FLOT GÅET I DEJLIGE UDSTILLERE OG BESØGENDE.

Jeg skal hilse mange gange fra vores eneste europæiske repræsentanter for Winn Feline Foundation, nemlig Susanne og Claus Wehnert og sige TUSIND TAK:

Det er godt nok flot -thumbs -thumbs -thumbs -thumbs

[smilie=hate-tunz.gif] hvor godt -thumbs
Så må næste mål være en endagsrafleomsætning på 10.000,00 kr.
Lone…hvornår er næste gang der er rafling OG hvor?
Har jo lovet at sy et GULD-dobbelt-udstillings-burgardin (med kattemotiver der matcher guldstoffet)
Nåede det desværre ikke denne gang -sorry

kamikaze - var det så dig der donerede et kradsetræ i stedet? [bigloony]

Jeg mener at næste gang er til Jyraks udstilling i Ålborg i september.
Du har bestemt ikke nødigt at undskylde, for søren da, med alt det du donerer.

Jeg svarer lige -thumbs

Britta er, sammen med et par stykker mere STOR-LEVERANDØRER eller SPONSORER om du vil, til FIP-Rafflet, blandt andet kan jeg også nævne Bente Udengaard som syer puder i stor stil…Pia Sloth som køber Parfumeserier til boden i rå mængder osv osv…ja der er SÅ mange søde og glade givere, der bare lige kommer “stikkende” med en gave til boden. Alle gaver modtages og det er uanset HVAD det er ( dog ikke brugte ting -høhø ) og hvor stort eller småt det er…
I Odder var der faktisk 42 præmier på bordet hver dag og det kan vi takke alle glade givere for, samt vores fodersponsorer Eukanuba/Iams og Perfect Fit…OG ikke at forglemme, så er der mange udstillere der lige smider deres gevinster af i FIP-Rafflet på vej ned fra scenen.

Sjovt nok, så taler vi om i denne tid…Susanne, Anja og jeg, at for 2 år siden på sommerudstillingen, var det første gang vi havde Rafflet med og vi var helt svimle i bøtten da vi tog hjem søndag, fordi vi havde samlet næsten 4000 kr ind over hele weekenden…nøøøøøøøøøøj hvor var vi bare stolte.
Vi kunne godt mærke, at der skulle gøres noget benarbejde, for der var rigtigt mange skeptikere…i dag er det nærmest et “must” at smutte forbi boden og donere både gaver og penge.

Jamen hvor er det bare flot!!! -thumbs -thumbs -thumbs

Super godt gået. [bigloony]

Jeg mener at næste gang er til Jyraks udstilling i Ålborg i september.
Du har bestemt ikke nødigt at undskylde, for søren da, med alt det du donerer.

Jamen det er ikke min måde at gøre tingene på, at svigte, men jeg har simpelthen været nødt til at proiriterer på en måde burgarinet blev sat i baggrunden…kom så min dårlige samvittighed lidt til livs ved at finde et klatremiljø frem, og jeg håber den der har vundet det, er glad for det. Det er et suuupergodt miljø til mislinger.

Jeg svarer lige -thumbs

Britta er, sammen med et par stykker mere STOR-LEVERANDØRER eller SPONSORER om du vil, til FIP-Rafflet, blandt andet kan jeg også nævne Bente Udengaard som syer puder i stor stil…Pia Sloth som køber Parfumeserier til boden i rå mængder osv osv…ja der er SÅ mange søde og glade givere, der bare lige kommer “stikkende” med en gave til boden. Alle gaver modtages og det er uanset HVAD det er ( dog ikke brugte ting -høhø ) og hvor stort eller småt det er…
I Odder var der faktisk 42 præmier på bordet hver dag og det kan vi takke alle glade givere for, samt vores fodersponsorer Eukanuba/Iams og Perfect Fit…OG ikke at forglemme, så er der mange udstillere der lige smider deres gevinster af i FIP-Rafflet på vej ned fra scenen.

Sjovt nok, så taler vi om i denne tid…Susanne, Anja og jeg, at for 2 år siden på sommerudstillingen, var det første gang vi havde Rafflet med og vi var helt svimle i bøtten da vi tog hjem søndag, fordi vi havde samlet næsten 4000 kr ind over hele weekenden…nøøøøøøøøøøj hvor var vi bare stolte.
Vi kunne godt mærke, at der skulle gøres noget benarbejde, for der var rigtigt mange skeptikere…i dag er det nærmest et “must” at smutte forbi boden og donere både gaver og penge.[/quote]

Det er der en forklaring på, Lone. FOR…NÅR man ser Jeres engagement og Jeres indhu, så smitter det fisme af og så er det man får lyst til at hjælpe. Og uden donationer ville rafleboden jo være en kende kedelig, ikke? -høhø
Jeg skal VIRKELIG få mig strammet an og få lavet det burgardin og det bliver SÅ smukt for det er i SÅ flot et stykke stof med smukke katte på (et stykke stof Susanne W. har købt OG betalt og det er fra Canada) og det har jeg kombineret med GULD-nervøst velour. Det er et dobbelrburgardin med forhæng og det vil blive sat op ved rafleboden NÅR det er. Jeg er forøvrigt igang med en ny kreation. En pude der ligner en mus…en flad mus og den er SÅ nuttet. HVIS jeg får lavet 1 inden sep. kommer den også med.
Brita