Tak for kommentarerne 
Flertallet har fået lov til at bestemme, så nu er der ny signatur med ALLE drengene 
[QUOTE=Eife;1190188]Skønne billeder!
Haha, Hugo er da bare den eneste af dem der er bette nok til at ligge i skyggen fra den stakkels fuchsia… 
Hvor er Muffe egentlig overraskende lang at se på uden pelsen 
Jeg synes i øvrigt du skulle tage at bruge det af dem alle 4 sammen, det er ikke så tit man har dem på række på den måde :)[/QUOTE]
Årh, er sikker på de andre er overbeviste om de også kan være der 
Ja, han er sjovt stor når han ikke har pels på… Vi er også overraskede over længden og højden på ham 
[QUOTE=Enki;1190203]Ih når jeg ser hvor fin Muffe er med den korte pels, får jeg igen lyst til at trimme Emina 
Alle fire er jo skønne & kønne, men Nobby er min bette øjesten, efterfulgt af Hugo
[/QUOTE]
Haha - Kort pels er os smart i varmen 
Jeg tror Hugo vil sætte mere pris på en fan end Nobby gør 
[QUOTE=velfa;1190215]Jeg synes du skal bruge fællesbilledet.
Muffe er bare så sød og grim på samme tid.
[/QUOTE]
Grim?
Han er da bare alternativt køn 
[QUOTE=Vipstøsen;1190217]Hvor er de skønne…
men jeg har ikke været så aktiv det senere stykke tid herinde… 4 katte… jamen tillykke
Har fuldstændig misset i fik en Europe mere :D[/QUOTE]
Eva har ret… Vi har længe haft planlagt at skulle have to fra Trille/McCoy-kuldet - så vi kunne have Dr. Nobel og to nobelprismodtagere :høhø: Men så kom Jack 
Muffe er egentligt kat nr 4, for vi havde længe haft reserveret Hugo, da han kom ind i billedet
Han er vores upser - og sådan nogle får unge par jo 
[QUOTE=galath;1190250]Det med dem alle fire! Helt sikkert. Det er bare rigtig fint og kan nemt trimmes til at passe i størrelsen. Vil jeg tro 
Jeg synes, den lille løve er så cute. Og sikken et bedårende lille ansigt, som man bedre kan se, når det ikke bliver overvældet af en stor, tyk pels på resten af kroppen 
Men - lige ved første, hurtige blik var jeg faktisk i tvivl om, hvilken ende det var, der vendte mod Jack på det her billede :høhø:
[/QUOTE]
Ja, hans ansigt er meget fremtrædende nu
Må indrømme jeg ikke syns han ligefrem er køn, men han har SÅ dejlig en personlighed at den vejer op for alt 
:klapper:
[QUOTE=Bodil;1190289]hvor er de fine allesammen 
men self falder jeg jo pladask for billederne af muffe
der er altså ikke noget mere kært end en langhårskat der er løveklippet[/QUOTE]
Jeg syns bare han ser lidt fjollet ud 
[QUOTE=DK Sugieh;1190314]Det er dejlige billeder af knejterne 
Men når en ret stor kat i undertøj så siger et lille bitte miau, så er jeg altså færdig :klapper:[/QUOTE]
Hey hey - du har hørt Nobby! Ved siden af har Muffe da både en stor og maskulin stimme