Fire på stribe

I går bestemte jeg mig for at der skulle tages nye billeder til min banner - nok ikke lige den bedste idé midt i eftermiddagsheden :surrender1:

Men jeg fik da lidt af De Umedgørlige :tihi:

Vi gør klar…

… Udstyret skal tjekkes…

… Alt skal i fokus :høhø:

Man kan godt se Hugo er nede fra Eva så godt som han poserer med en plante :tihi:

Muffe mener billeder skal tages i skyggen - og han får sin vilje :slight_smile:

Et bette nys :hjerte:

Den nystjålne drillepind skal smages!

Hugo ligger og pynter :hjerte:

Nobby viser sin fluffy side :wehuu:

Jack… er der :tihi:

Hugo og lidt fjer

Det eneste nogenlunde billede af Muffe! Den 2 årige killing er umulig!

Den lækre pelsbold igen

En faaaarlig dræbermis :tihi:

Og til sidst:

Fire på stribe!

Så skal jeg bare have valgt om jeg skal sætte fire billeder sammen eller bruge det med alle fire, nu når de lagde sig sammen :slight_smile:

Ved de første 4 billder står der desværre bare noget med vedhæftede fil, og billedet vises ikke? :slight_smile:

Dejluge billeder af dem alle:-) (jeg kan dog ikke se de første 4). Men Lykke, du kan da ikke byde lækre Muffe at han skal udstilles i dit banner i sit undertøj!

Jeg kan godt se de første bare er det med vedhæftet fil :slight_smile: Er vist noget KG gør når det tager længe at lave en tråd - og det gør det altså med det antal billeder… Er ved at redigere :slight_smile:

Trine - Han ELSKER sin velourhed, så det syns jeg nu sagtens :slight_smile: Han tonser rundt og er tit værre end Hugo :tihi:

Dejlige katte, dejlige billeder :wehuu: Ud over at Muffe er i undertøj, så synes jeg faktisk at billedet med dem alle fire på stribe, vil være rigtig fint som banner, for det er alligevel ikke så tit det lykkes at få et billede med alle ens katte sammen. :ok:

Vissevasse :smiley: Det kan jeg da sagtens… de er bare altid ved at æde guffer :wink:

Sådan, så virker det hele :slight_smile:

Tak :smiley:

Det er os derfor det kom til overvejelse - troede ALDRIG jeg ville få et med alle fire, hvor de faktisk kigger sådan nogenlunde på mig :slight_smile:

Haha… Det kan godt være svært her, for Muffe kan ikke lokkes så meget med guffere :uha:

Skønne billeder! :hjerte: Haha, Hugo er da bare den eneste af dem der er bette nok til at ligge i skyggen fra den stakkels fuchsia… :stuck_out_tongue:

Hvor er Muffe egentlig overraskende lang at se på uden pelsen :slight_smile:

Jeg synes i øvrigt du skulle tage at bruge det af dem alle 4 sammen, det er ikke så tit man har dem på række på den måde :slight_smile:

Dejlige katte og gode billeder…:ok:

Ih når jeg ser hvor fin Muffe er med den korte pels, får jeg igen lyst til at trimme Emina :smiley:

Alle fire er jo skønne & kønne, men Nobby er min bette øjesten, efterfulgt af Hugo :inlove:

Jeg synes du skal bruge fællesbilledet.

Muffe er bare så sød og grim på samme tid. :lovelove:

Hvor er de skønne…

men jeg har ikke været så aktiv det senere stykke tid herinde… 4 katte… jamen tillykke :slight_smile: Har fuldstændig misset i fik en Europe mere :smiley:

Jeg synes godt du kan forsvare at bruge det med dem alle fire på stribe, selvom Muffe er i undertøj… :tihi:

[QUOTE=Vipstøsen;1190217]Hvor er de skønne…

men jeg har ikke været så aktiv det senere stykke tid herinde… 4 katte… jamen tillykke :slight_smile: Har fuldstændig misset i fik en Europe mere :D[/QUOTE]

I virkeligheden fik de bare ham Lykke først havde “bestilt” :tihi: Det var nemlig meningen de skulle have haft 2 fra dette kuld, Jack kom bare lidt for tidligt :høhø:

Det med dem alle fire! Helt sikkert. Det er bare rigtig fint og kan nemt trimmes til at passe i størrelsen. Vil jeg tro :slight_smile:

Jeg synes, den lille løve er så cute. Og sikken et bedårende lille ansigt, som man bedre kan se, når det ikke bliver overvældet af en stor, tyk pels på resten af kroppen :hjerte:

Men - lige ved første, hurtige blik var jeg faktisk i tvivl om, hvilken ende det var, der vendte mod Jack på det her billede :høhø:

hvor er de fine allesammen :slight_smile:

men self falder jeg jo pladask for billederne af muffe :hjerte: der er altså ikke noget mere kært end en langhårskat der er løveklippet

Det er dejlige billeder af knejterne :thumbup:

Men når en ret stor kat i undertøj så siger et lille bitte miau, så er jeg altså færdig :klapper:

Tak for kommentarerne :smiley:

Flertallet har fået lov til at bestemme, så nu er der ny signatur med ALLE drengene :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1190188]Skønne billeder! :hjerte: Haha, Hugo er da bare den eneste af dem der er bette nok til at ligge i skyggen fra den stakkels fuchsia… :stuck_out_tongue:

Hvor er Muffe egentlig overraskende lang at se på uden pelsen :slight_smile:

Jeg synes i øvrigt du skulle tage at bruge det af dem alle 4 sammen, det er ikke så tit man har dem på række på den måde :)[/QUOTE]

Årh, er sikker på de andre er overbeviste om de også kan være der :wink:

Ja, han er sjovt stor når han ikke har pels på… Vi er også overraskede over længden og højden på ham :slight_smile:

[QUOTE=Enki;1190203]Ih når jeg ser hvor fin Muffe er med den korte pels, får jeg igen lyst til at trimme Emina :smiley:

Alle fire er jo skønne & kønne, men Nobby er min bette øjesten, efterfulgt af Hugo :inlove:[/QUOTE]

Haha - Kort pels er os smart i varmen :wink:

Jeg tror Hugo vil sætte mere pris på en fan end Nobby gør :tihi:

[QUOTE=velfa;1190215]Jeg synes du skal bruge fællesbilledet.

Muffe er bare så sød og grim på samme tid. :lovelove:[/QUOTE]

Grim? :venter: Han er da bare alternativt køn :tihi:

[QUOTE=Vipstøsen;1190217]Hvor er de skønne…

men jeg har ikke været så aktiv det senere stykke tid herinde… 4 katte… jamen tillykke :slight_smile: Har fuldstændig misset i fik en Europe mere :D[/QUOTE]

Eva har ret… Vi har længe haft planlagt at skulle have to fra Trille/McCoy-kuldet - så vi kunne have Dr. Nobel og to nobelprismodtagere :høhø: Men så kom Jack :hjerte:

Muffe er egentligt kat nr 4, for vi havde længe haft reserveret Hugo, da han kom ind i billedet :tihi: Han er vores upser - og sådan nogle får unge par jo :wink:

[QUOTE=galath;1190250]Det med dem alle fire! Helt sikkert. Det er bare rigtig fint og kan nemt trimmes til at passe i størrelsen. Vil jeg tro :slight_smile:

Jeg synes, den lille løve er så cute. Og sikken et bedårende lille ansigt, som man bedre kan se, når det ikke bliver overvældet af en stor, tyk pels på resten af kroppen :hjerte:

Men - lige ved første, hurtige blik var jeg faktisk i tvivl om, hvilken ende det var, der vendte mod Jack på det her billede :høhø:

[/QUOTE]

Ja, hans ansigt er meget fremtrædende nu :tihi: Må indrømme jeg ikke syns han ligefrem er køn, men han har SÅ dejlig en personlighed at den vejer op for alt :hjerte:

:klapper:

[QUOTE=Bodil;1190289]hvor er de fine allesammen :slight_smile:

men self falder jeg jo pladask for billederne af muffe :hjerte: der er altså ikke noget mere kært end en langhårskat der er løveklippet[/QUOTE]

Jeg syns bare han ser lidt fjollet ud :tihi:

[QUOTE=DK Sugieh;1190314]Det er dejlige billeder af knejterne :thumbup:

Men når en ret stor kat i undertøj så siger et lille bitte miau, så er jeg altså færdig :klapper:[/QUOTE]

Hey hey - du har hørt Nobby! Ved siden af har Muffe da både en stor og maskulin stimme :tihi:

Du kan da selv se fjollet ud lykke :tihi:
Jeg synes han er smuk også som stor farlig løve

(Din dyrlæge skal lære at stille trimmeren på lidt størrere længde, så kan det for det uskolede øje ikke ses de er klippet)

[QUOTE=Bodil;1190400]Du kan da selv se fjollet ud lykke :tihi:
Jeg synes han er smuk også som stor farlig løve

(Din dyrlæge skal lære at stille trimmeren på lidt størrere længde, så kan det for det uskolede øje ikke ses de er klippet)[/QUOTE]

Jeg ser skam altid fjollet ud :høhø:

For mig gør det intet han er blevet så kort - så har vi længere til at vænne ham til kammen uden der er modstand :slight_smile:
Og sådan en velour-kat er også ret lækker at røre ved :wink: