Mine misser siger lige som Alfred Måge ‘‘små levende/rå fisk bvad’’ :klapper:
Når jeg nu hver eneste gang, jeg skriver om fed fisk, skriver, at de ikke må få for meget af det og at mine kun får det engang imellem, synes jeg faktisk, jeg har “advaret” nok. Jeg forsøger faktisk at anse den “almindelige” katteejer for ikke at være specielt langsomt opfattende, for det tror jeg ikke, de er
Jeg har så overhoved ingen ide om, hvad der er for meget fed fisk i forhold til problematikken med thiaminase, så det vil jeg ikke melde noget offentligt ud om selv. Jeg vælger blot selv at lade være med at give lige netop dem råt.
Deena var helt vild med det rå rødspætte (mager fisk), hun fik i forgårs, og dampet laks og dampet hvid fisk plejer også at falde i god smag hos begge katte (det får de, når vi laver til os selv).
Vores gider ikke rigtig de fede fisk… Har dog ikke prøvet med sild…
Makrel i tomat kan de godt lide, men de fik de kun 1 gang da der er forholdsvis meget salt i og det er ik så godt…
Vi køber en pose med en del rødspættefileter i i aldi for 40 kr Ellers er de glade for torsk og ørred
Tusinde tak for råd alle sammen.
Vil skrive mig det hele bag øret.
Ang fisk.
Må man give misserne røget fisk?
Jeg har mange gange luret på at købe sådan en røget makrel til mig selv, men jeg VED at jeg ikke kan spise det hele - må katte få røget fisk?
[quote=Gry Gressbakken;356061]Ang fisk.
Må man give misserne røget fisk?
Jeg har mange gange luret på at købe sådan en røget makrel til mig selv, men jeg VED at jeg ikke kan spise det hele - må katte få røget fisk?[/quote]
Der er skrevet at røget fisk/kød er no-go for misserne, længere tilbage i tråden.
Tak Kimilla
Jeg gad ikke lige læse alle 5 sider igennem