Fisker søges

Jo du læste rigtigt erhvervsfisker hjemmehørende i Esbjerg søges.

Via google kan jeg ikke finde en fisker som jeg kan med landbrug som jeg kan besøge med min skoleklasse, derfor prøver jeg at spørge her.

Mit problem er at jeg skal på lejrskole med min 8. kl og ville gerne tage på besøg hos en fisker i Esbjerg havn. Se båden og høre om fiskerierhvervet og de erhverv som er tilknyttet fiskerierhvervet på en eller anden måde.
Jeg tænkte om der er en blandt dette forums brugere eller der er en der kender en som kan skabe forbindelsen.

måske kan du finde noget her

under Brancheoversigt også under fisk et eller andet

Skal det være Esbjerg:?

Hvis Hirtshals, Hanstholm eller Hals har interesse kan jeg måske være behjælplig med at skabe kontakt via min far eller en af mine 1000 onkler:høhø:

Ja det skal. Vi bor i Bækken og tager en tur til Esbjerg på fiskerimuseet. På vejen hjem skal vi rundt om et landbrug nær vores lejrskolebolig så det er Esbjerg havn eller ingen havn den dag. Med så mange onkler må der da være en der kender en der kender …

Vi skal også til Sønderborg og Flensborg men de dage er næsten booked op også.

[quote=anne p;390259]Skal det være Esbjerg:?

Hvis Hirtshals, Hanstholm eller Hals har interesse kan jeg måske være behjælplig med at skabe kontakt via min far eller en af mine 1000 onkler:høhø:[/quote]

[quote=Babette;390260]Ja det skal. Vi bor i Bækken og tager en tur til Esbjerg på fiskerimuseet. På vejen hjem skal vi rundt om et landbrug nær vores lejrskolebolig så det er Esbjerg havn eller ingen havn den dag. Med så mange onkler må der da være en der kender en der kender …

Vi skal også til Sønderborg og Flensborg men de dage er næsten booked op også.[/quote]

Hvad dato snakker vi?

En mulighed er du ringer til fiskeriforeningen i Esbjerg…75 12 86 88 eller Formand Jesper Juul Larsen Mobil 40 18 56 19 jjl@[B]esbjerg[/B]-[B]fiskeriforening[/B].dk… Han kan med garanti hjælpe med at skabe konkakt til en erhvervsfisker.

Vi snakker om tirsdag i uge 34, 24. august.

Tak, de oplysninger vil jeg bruge hvis ingen melder sig.