Fjernelse af galdeblæren?

Link:? Er det ikke noget med internettet:? Hvordan hjælper det på halsbrand at følge nogle links på internettet:?:confused: M.a.o. hvad er denne slags Link:?
Jeg har så ikke problemer med halsbrand eller røget mad - men meget fed mad kan slå maven i stykker kortvarigt.

[quote=dkkorat;506005]Link:? Er det ikke noget med internettet:? Hvordan hjælper det på halsbrand at følge nogle links på internettet:?:confused: M.a.o. hvad er denne slags Link:?
[/quote]

Det kan du ser her :slight_smile:

Link mod halsbrand

Jeg fik fjernet min galdeblære på vejle sygehus, og da de gik ind for at fjerne den tabte den den i bughulen fordi den var så fuld af betændelse, det medførte en ætsning af mavsækken,så jeg lå i næsten 14 dage med dræn og stærke smerter, og jeg fik en skrap antibiotika kur.Det tog mig ekstremt langt tid at komme mig oven på den omgang, og idag kan jeg ikke spise fed mad uden at få mavesmerter og skal på toiletet og det skal gå stærkt.udover det har jeg cirka 3-4 måned et lille anfald,ikke noget som kan måle sig med smerten før operationen, hvor jeg bare skulle drikke et glas vand, så lå jeg på gulvet og kunne ingen steder være.Men det jo heldigvis ikke alle som oplever det, langt de fleste kommer hjem samme dag, og fortsætter livet som vanligt.

Urh det lyder godt nok som en hæslig oplevelse for dig :s:uha:

Min galdeblære er heldigvis ikke betændt - mere.
Men den var meeget betændt da jeg blev indlagt. Også derfor de ikke ville opererere der. Så da jeg blev udskrevet fik jeg medicin mod betændelsen og så ville de vente 3 mdr til der var faldet ro på og så vil de fjerne stenene :slight_smile: og det er så det jeg skal på næste tirsdag

[quote=SabSab;506069]Urh det lyder godt nok som en hæslig oplevelse for dig :s:uha:

Min galdeblære er heldigvis ikke betændt - mere.
Men den var meeget betændt da jeg blev indlagt. Også derfor de ikke ville opererere der. Så da jeg blev udskrevet fik jeg medicin mod betændelsen og så ville de vente 3 mdr til der var faldet ro på og så vil de fjerne stenene :slight_smile: og det er så det jeg skal på næste tirsdag[/quote]

Ja gudskelov kan den kun fjernes en gang, så skidtet kan ikke komme igen,men ville nok også hjælpe hvis jeg lettede mit korpus for et par kilo eller 20 gg
Og du skal nok komme roligt igennem det,der er ingen grund til at tro andet,held og lykke med det-kramer