Fjollede Nullere!

Gwendo :klapper: blir’ lige kløet på maven af søster :tihi: :hjerte:

Prinsesse-nuller :inlove:

VILD Haylee :muhaha:

HVAD??? :engel:

For pokker Tine, hvor er de dog vidunderlige :slight_smile:

De er altså helt kvalmende nuttede! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg er stadig ikke færdig med at komme mig over, hvor god en idé det var at få to af de små søde engle :høhø:

Åhhhhhh jeg smeeeeeeeeeeeelter!!! :besvimer:

De er simpelthen bare for nuser!!! :wehuu:

Gid jeg havde katte som lå sammen og puttede… :tihi:

Sikke nogen fantastiske isbjørne :hjerte:

“Trykker lige på både grin- og enigknappen!”

Bimser er altså lidt for nuttede efter min smag - men hold k*ft, hvor er de skønne alligevel, de to små ballademagere. :smiley:

Åhh de er så lækre de to!

Jeg er faktisk halv sur. Hvordan kan DU være bekendt at have sådan en fangende overskrift som fører mig hen til disse herlige billeder. Du ved, at jeg har så svært ved ikke at kunne modstå birmaer. Jeg bliver jo helt blød i knæene. Det er faktisk rigtig rigtig ondt af dig :slight_smile:

Ej spøg til side… jeg elsker dine billeder og vil ønske, at de var mine egne. Jeg skal helt sikkert have mindst en birma i fremtiden

Ihh hvor er de bare dejlige!! hvor var det godt du fik dem begge to :smiley:

Nøøøøøøøøj hvor ER de SKØNNE :hjerte: :hjerte:

Vær du glad for at jeg ikke bor tættere på, så var jeg kommet og hapset dem :stuck_out_tongue: De ville se SKØNNE ud i min forsamling :wink:

Dejlige misser, man er slet ikke i tvivl om at de er helt uundværlige for hinanden :inlove:

ÅHHHHH. jeg bliver pludselig MEGET MEGET MEGET skruk af dine billeder… Må vist på killingejagt i nærmeste fremtid :ups: De er DEJLIGE! Gid det var mig der skulle finde mig i deres ballade :hjerte: :tihi:

Ej, så lækre de er! :smelter: