Fjollerier i håndvasken - Jako og Diego

Skønne billeder Eva. Super dejligt, også at se at de finder godt ud af det sammen. [bigloony]

Også hyggeligt lige at få sat hoveder på dine to andre misser. Dem har jeg jo ikke set før.

Tine - Nej, Mea har jo fået lov til at gå på pension som udstillingskat, så de bliver jo ikke sådan slæbt med land og rige rundt -høhø Men kig evt. i den tråd der hedder May har fødselsdag, eller sådan noget, der er flere af mine to dejlige piger.
Jeg vil også meget gerne se en tråd med billeder af dine - især de to drenge som jeg jo ikke har set [bigloony]

Ja skal nok lige se om ikke jeg kan få gjort noget ved det med de billeder.

Men du kommer til at se på mine to piger og kun en enkelt dreng. Da det er sådan en håndfuld jeg er i besiddelse af. :stuck_out_tongue:
Kan godt forstå at det er svært at holde styr på.

Remonce pigen i toppen af træet.
Zafarrancho drengen på hylden i midten.
Og prinsesse Milagro på arnlænet nederst.
På mit profil billede. [bigloony]

Så skulle du kunne holde styr på det.

Kna se at dine MCO ´er er lige så skøre som dem jeg har herhjemme. De kan ikke forstå at de ikke lige kan være alle sammen i håndvasken på en gang.

Har også et par stykker der absolut skal med på badeværelset. Men jeg synes ligesom dig , at det bare er så hyggeligt.

Hvor er det skønne katte allesammen du har. -love -love -love

Hilsen Sannne

Hold da op Eva - hvor er dine katte da skønne -forelsket

Jeg er helt vild med billede nummer to, hvor den lille bruger vandhanen som mikrofon, eller hva’?? -høhø -høhø

Charlotte - Ja ja, hans skønsang skal jo høres :stuck_out_tongue:

Ribemis - Ja, det er super hyggeligt. Selvom 3-4 katte ude på mit lille toilet godt kan være lidt rigeligt :smiley: og mange tak, synes også selv de er skønne

Tine - Ah, jeg troede Remonte var en dreng, my bad. Men tak lige for hvem der er hvem. Håber snart du får gjort det med de billeder :slight_smile:

Dejlige billeder. Hvor er han dog stor Diego, hvad vejer han?? Det med vand kan de også li her. Tjalfe drikker kun vand ved at sætte poten ned i vandskålen. Emil trækker vandskålen indtil det skvulper over, og så drikker han det fra gulvet. Og når overboen tar bad, kan jeg ikke drive Emil ud fra badeværelset, han ligger og lytter på det vandpjaskeri.

Anne-Lykke - Hehe, Diego pjasker også gerne det hele ud på gulvet, han drikker dog stadig fra skålen. Lille Jako er ikke så vand fikseret endnu, men han er ved at lære det -høhø
Diego vejede 8,46 kg hos dyrlægen d. 12.9.