Fjummer, kyrie og Ronja putte billeder fra Horsens hobbyudstilling



Så kan man vist ikke ligge mere tæt. Forklaring er Fjummer synes det blev lidt farligt da folk lagde burene ned og hun ikke var nået ned i transport tasken endnu til slut



Havde så en diskution igennem dagen med Kyrie om at hun IKKE skulle ødelægge Ronjas pels

Filur hyggede i det lyserøde bur :rock:


Fjummer putter i nullerput senere på dagen til trods for den blev våd fordi hende eller Kyrie besluttede at tisse på hinanden om morgenen i tasken så de skulle skylles håndvasken:( Fjummer synes ikke det var fedt at være ude og blive tørret så måtte lufttørre så hun ikke stressede mere men kunne ligge og hygge i buret. Hun gav mig så er chok da jeg opdagede nullerputten var våd indtil Ivan nævnte det da var fordi hun havde ligget våd i den.

Der har vi jo det dejlige trekløver.:hjerte::hjerte::hjerte: De må efterhånden være ret ustillingsvante. :smiley:

Jeg tror faktisk, der er fire, Finn :slight_smile:

Jeg har jo en svaghed for sorte katte, Vivian - hvilket du jo sikkert ved efter at have set Magic i Brædstrup. Men Kyrie må næsten være den flotteste sorte kat, jeg har set :hjerte: Ikke så sært, hun vinder en masse præmier :ok:

[QUOTE=galath;806208]Jeg tror faktisk, der er fire, Finn :slight_smile:

Jeg har jo en svaghed for sorte katte, Vivian - hvilket du jo sikkert ved efter at have set Magic i Brædstrup. Men Kyrie må næsten være den flotteste sorte kat, jeg har set :hjerte: Ikke så sært, hun vinder en masse præmier :ok:[/QUOTE]

Tror faktisk at der kun er 3 :smiley: og så vidt jeg har forstået, så er Kyrie krøllekatten :wink: Men måske det er mig som er forkert på den hehe :slight_smile: men hygge det gør de da :wink:

Dejlige katte, og din sorte, suk den ligner min afdøde Zilaz.
Jeg har også en svaghed for sorte katte.

Fjummer er tabby med hvid pige, Filur er tabby dreng, Kyrie/valkyrie er den store sorte pige og krøltotten er Ronja :slight_smile:

De gamle har været afsted mange gange nu. Ronja er også ved at have lidt show erfaring, men vi er dog stadig ret uenige om hvorvidt dommer er springbræt ned og gå på opdagelse eller et sted man står stille, men her om 2 uger kan hun få en masse træning i at stå på borde på tica udstillingen så fanger blondinen det nok på et tidspunkt :slight_smile:

Nårh hvor de hygger :slight_smile: Og Kyrie er så fin med sit nittehalsbånd :smiley:

Fire: Ronja, Kyrie, Filur og Fjummer. Og Kyrie er den sorte. Ronja er krøllekatten. Filur havde - så vidt jeg kan se - et bur for sig selv, så det er nok derfor, han ikke er nævnt i overskriften :slight_smile:

Det meste af det har Vivian så også skrevet, ser jeg nu :slight_smile:

Det står der jo også, når man læser det i dagslys… :tihi:

De hygger rigtigt i sengene både striverne den sorte plet og hende der ligner en der er redt med en hjulpisker…skønne allesammen